Chat en messaging zijn al lang niet meer alleen bedoeld om vragen van klanten te beantwoorden. Door op het juiste moment een digitaal gesprek te beginnen, kun je zorgen dat jouw conversie een stuk hoger wordt. Wat is ‘conversational commerce’ precies...

Lees verder op Frankwatching »

10 Facebook shares 10 27 Twitter shares 27 37
Frankwatching

Op welk punt ervaren we artificiële intelligentie minder als een tool en meer als een teamgenoot? Machines kunnen al autorijden, gesprekken voeren en ons bedienen van gevatte antwoorden (zoals Siri’s bekende antwoord op de vraag ‘wat is nul...

Lees verder op Bloovi »

4 Facebook shares 4 15 Twitter shares 15 19
Bloovi

De kans is groot dat je een strategie hebt voor je customer service-kanalen. Je hebt Interactive Voice Response (IVR) geoptimaliseerd, er is een e-mailrouting ingesteld, de KPI’s zijn bepaald en je hebt een ruim aantal FAQ’s. Per kanaal zijn je...

Lees verder op Bloovi »

2 Facebook shares 2 16 Twitter shares 16 18
Bloovi

In e-commerce maken consumenten een beslissing in slechts enkele seconden. Of het nu een eerste indruk is, een aankoopbeslissing of een verandering van mening - die luttele seconden maken of kraken het klantresultaat. Positieve ervaringen leiden to...

Lees verder op Bloovi »

3 Facebook shares 3 9 Twitter shares 9 12
Bloovi

Personalisatie is essentieel voor een goede relatie met je klant. Vrijwel iedereen vindt het fijn te merken dat een bedrijf jou echt kent en in staat is een ervaring die bieden die goed aansluit bij je persoonlijke wensen. Als een organisatie echte...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Bloovi

LISA levert geïntegreerde ledeninformatiesystemen voor sportverenigingen en -bonden. Daarmee helpt het een efficiënt informatie- en communicatieplatform te creëren voor leden, bestuurders, vrijwilligers en sponsoren. Het leveren van de beste service is...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Emerce

AI kun je inzetten om de klantervaring te verbeteren. Dat klinkt misschien wat vaag, want hoe werkt dat dan? AI kun je inzetten als een extra stuk gereedschap om betere resultaten behalen. Mits je aan de juiste voorwaarden voldoet en een gedegen ontwikkel...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

België telt traditioneel veel customer service jobs. Met de opkomst van Artificiële Intelligentie (AI) en automatisatie kan men zich afvragen wat de toekomst brengt voor deze beroepen? Volgens recent onderzoek van de OESO heeft de gemiddelde job...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Bloovi

Zoals gebruikers van Alexa en Google Home weten, is een AI-assistent enorm handig. Je kunt haar vragen jouw favoriete Spotify-lijst aan te zetten, wat het weer wordt, of op zoek te gaan naar een recept voor appeltaart. Er zijn ook legio mogelijkheden om A...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Personalisatie is essentieel voor een goede relatie met je klant. Vrijwel iedereen vindt het fijn te merken dat een bedrijf jou echt kent en in staat is een ervaring die bieden die goed aansluit bij je persoonlijke wensen. Als een organisatie echte...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi