Chat en messaging zijn al lang niet meer alleen bedoeld om vragen van klanten te beantwoorden. Door op het juiste moment een digitaal gesprek te beginnen, kun je zorgen dat jouw conversie een stuk hoger wordt. Wat is ‘conversational commerce’ precies...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Frankwatching

Op welk punt ervaren we artificiële intelligentie minder als een tool en meer als een teamgenoot? Machines kunnen al autorijden, gesprekken voeren en ons bedienen van gevatte antwoorden (zoals Siri’s bekende antwoord op de vraag ‘wat is nul...

Lees verder op Bloovi »

4 Facebook shares 4 15 Twitter shares 15 19
Bloovi

In e-commerce maken consumenten een beslissing in slechts enkele seconden. Of het nu een eerste indruk is, een aankoopbeslissing of een verandering van mening - die luttele seconden maken of kraken het klantresultaat. Positieve ervaringen leiden to...

Lees verder op Bloovi »

3 Facebook shares 3 9 Twitter shares 9 12
Bloovi

Personalisatie is essentieel voor een goede relatie met je klant. Vrijwel iedereen vindt het fijn te merken dat een bedrijf jou echt kent en in staat is een ervaring die bieden die goed aansluit bij je persoonlijke wensen. Als een organisatie echte...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Bloovi

LISA levert geïntegreerde ledeninformatiesystemen voor sportverenigingen en -bonden. Daarmee helpt het een efficiënt informatie- en communicatieplatform te creëren voor leden, bestuurders, vrijwilligers en sponsoren. Het leveren van de beste service is...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Emerce

Klanten vergelijken bedrijven met de allerbeste die ze kennen. De beste klantervaring is leidend voor de klantverwachting, waardoor de lat steeds hoger wordt gelegd door bedrijven die het belang van klantbeleving wel snappen. Dus hoe zorg je voor een bete...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Emerce

De reactiesnelheid en het aanbieden van klantoplossingen bepalen de kwaliteit van een goede klantenservice. Kunstmatige intelligentie (AI) voorziet in beiden door grote hoeveelheden data te verwerken en deze 24/7 te vertalen naar intuïtieve antwoorden vi...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

België telt traditioneel veel customer service jobs. Met de opkomst van Artificiële Intelligentie (AI) en automatisatie kan men zich afvragen wat de toekomst brengt voor deze beroepen? Volgens recent onderzoek van de OESO heeft de gemiddelde job...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Bloovi

Personalisatie is essentieel voor een goede relatie met je klant. Vrijwel iedereen vindt het fijn te merken dat een bedrijf jou echt kent en in staat is een ervaring die bieden die goed aansluit bij je persoonlijke wensen. Als een organisatie echte...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/