Als moderne marketeer is het belangrijk dat je je (potentiële) klant in iedere fase van de buyer journey voorziet van relevante content. Content is vaak pas relevant als deze gepersonaliseerd is op basis van gedrag en interesse van je lezer. Door in ie...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 2 Twitter shares 2 21
Heuvel Marketing

Veel HubSpot-gebruikers die ik spreek zijn op zoek naar een eenvoudige manier om de leads die ze genereren op een goede manier te kwalificeren. Vaak zijn ze zich niet bewust van het bestaan van het standaard HubSpot-veld 'Lifecycle Stage'. Door dit...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 21
Heuvel Marketing

Als B2B marketeer en/of –ondernemer ben je voortdurend op zoek naar nieuwe en betaalbare manieren om interessante sales leads te genereren voor je collega's van het verkoopteam. Enkele marketingtechnieken die tot je beschikki...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 20
Heuvel Marketing

Vrijwel iedere B2B-marketeer reserveert ruimte in haar of zijn marketing jaarkalender voor op zich zelf staande marketingcampagnes. Deze campagnes zijn bijvoorbeeld gericht op een bepaalde propositie of doelg...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 18
Heuvel Marketing

De zomervakanties zijn alweer enige tijd voorbij en iedereen is weer hard aan het werk. Omdat je nog wat marketingbudget hebt staan lijkt het je dus een goed moment om nog een najaars campagne op te zetten. Je roept je afdeling bij elkaar en stemt met je...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 1 Twitter shares 1 18
Heuvel Marketing

Als je jezelf als b2b marketeer bezig houdt met moderne marketing staat er een ontelbaar aantal tools tot je beschikking. Vorige week was ik bij het evenement “Marketing & Technology” waar onder andere een presentatie werd gegeven door Scott Brin...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 3 Twitter shares 3 18
Heuvel Marketing

Veel B2B marketeers en -ondernemers houden zichzelf bezig met deze vraag. Marketing automation is "hot". Er wordt niet alleen over geschreven in marketing georienteerde tijdschriften en blogs, maar ook algemene business magazines, zoals Forbes, Inc500 en...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 18
Heuvel Marketing

Als B2B professional ben je dag-in, dag-uit druk bezig om je onderneming te helpen bij het werven van nieuwe klanten, het vergroten van de "gemiddelde klantwaarde" en het maken van ambassadeurs van je klanten. Omdat (potentiële) klanten steeds zelfstand...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 18
Heuvel Marketing

Veel HubSpot gebruikers die ik tegenkom gebruiken vaak nog lang niet alle mogelijkheden die dit platform te bieden heeft. Daarom schrijf ik de komende tijd enkele artikelen die HubSpot-gebruikers helpen bij het halen van meer rendement uit dit marke...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 18
Heuvel Marketing

“De kinderen van de schoenmaker lopen op sloffen” is een uitspraak die je vaak hoort over bedrijven die hun klanten prima helpen met het oplossen van een belangrijke zakelijke uitdaging, maar minder aandacht besteden aan dezelfde...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 18
Heuvel Marketing
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/