Les Binet en Peter Field presenteren deze maand hun derde publicatie over marketingeffectiviteit. Hun boodschap is alarmerend. Door digitalisering zijn marketeers steeds meer gaan besteden aan activatie en minder aan merkbouw. Het belang van branding nam...

Lees verder op Marketingfacts »

92 Facebook shares 92 45 Twitter shares 45 137
Marketingfacts

Gevestigde merken hebben vaak moeite om op tijd en effectief te reageren op disruptie. Dit komt onder meer doordat het ontwikkelen van een beschermende merkenportfolio te veel tijd kost en merkextensie risicovol is. Een merkplatformstrategie kan uitkomst...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 21 Twitter shares 21 23
Marketingfacts

Daar waar de levensverwachting van mensen toeneemt, lijkt die van bedrijven en merken af te nemen. In de tsunami van digitale disruptie sneuvelen merken en bedrijven bij bosjes, als je consultants en sprekers moet geloven. Kijk maar naar Kodak. Maar klopt...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 18 Twitter shares 18 21
Marketingfacts