In 2015 werden er volop online en socialmedia-campagnes gevoerd, maar hoe weet je nu precies wat de bijdrage is van je campagne op de bedrijfsdoelstellingen? En hoe kun je het effect van je campagne integreren voor betere resultaten? In dit artikel deel i...

Lees verder op Frankwatching »

34 Facebook shares 34 0 Twitter shares 0 245
Frankwatching

“You can’t manage what you can’t measure.” 91 procent van non-profitorganisaties zijn overtuigd dat het meten van communicatiecampagnes enigszins tot heel belangrijk is, blijkt uit recent AMEC-onderzoek in de non-profitsector. In profit-or...

Lees verder op Frankwatching »

63 Facebook shares 63 0 Twitter shares 0 63
Frankwatching

Welke onderhandelingen gaan eraan vooraf voordat gasten in talkshows als DWDD, Pauw of RTL Late Night aan tafel komen? Hoe zorg je ervoor dat een tv-interview vóór je werkt en niet tegen je? En hoe kom je aan tafel bij een talkshow die elke avond rond d...

Lees verder op Frankwatching »

50 Facebook shares 50 0 Twitter shares 0 50
Frankwatching

Met alleen het monitoren van je mediadoelstellingen kom je inmiddels niet ver meer. Het gaat om de impact en bijdrage van die media. Daarvoor heb je de juiste insights en media intelligence nodig. In dit artikel beschrijf ik 4 uitdagingen bij deze shift...

Lees verder op Frankwatching »

8 Facebook shares 8 30 Twitter shares 30 38
Frankwatching