Binnen retail wordt vaak nog geroepen dat mobiel de belangrijkste ontwikkeling is en dat (web)winkeliers moeten inzetten op een mobile first-strategie. Maar is dat eigenlijk (nog) wel het geval? Vanuit de expertgroep Mobile as the new Storefront vertelden...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

Olivier van Duijn, scheidend CEO van Marktplaats, vraagt zich af of het menselijk brein de snelheid van technologische verandering wel kan bijhouden. Blockchain, AI en VR zijn mooi, maar tijd wordt de nieuwe valuta, verwacht hij. En dat zorgt voor een tre...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Uit het feestdagenonderzoek van Thuiswinkel.org bleek dat de cadeaukaarten/giftcards hun opmars als populair cadeau tijdens Sinterklaas en vooral Kerstmis ook dit jaar weer doorzetten. Zo is het vierde kwartaal goed voor ongeveer 40% van de totale jaaromz...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

In 2018 kochten vijf miljoen Nederlanders minstens één keer via een buitenlandse webshop een product of dienst . Een stijging van zo’n 32 procent ten opzichte van het jaar ervoor. Samen gaven zij 880 miljoen euro uit en vooral China, Groot-Brittannië...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Retailers moeten goed inspelen op de technologische ontwikkelingen en zorgen dat ze relevant blijven. En ze dienen dus op het juiste moment de juiste boodschap te kunnen communiceren. Dat concludeert de expertgroep Conversational Commerce van Shopping To...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

“Als je eigen vrouw een beschadigde telefoon niet laat repareren bij het bedrijf waar jij voor werkt, dan kun je wel stellen dat er iets mis is met je customer journey.” Aan het woord is Ken Fontijn, Chief Digital Officer bij MediaMarkt. Tijdens de We...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/