Pinterest: visueel, uitnodigend en inspirerend. Wordt Pinterest in 2015 hét marketingkanaal voor bedrijven en freelancers om potentiële klanten te bereiken? Ik denk van wel. Lees meer over: Pinterest: hét sociale marketingmedium van de toekomst....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 515
Marketingfacts

Er is enorm veel aandacht voor virtual reality, denk maar eens aan de Oculus Rift waar Facebook in investeert. VR bootst de fysieke realiteit met beeld, geluid, geur, gevoelssensaties (zoals temperatuur of trillingen) en zelfs virtuele smaken, krachtig na...

Lees verder op Marketingfacts »

24 Facebook shares 24 0 Twitter shares 0 245
Marketingfacts

Steeds meer e-commercebedrijven proberen naast de markt voor consumenten ook de zakelijke markt te bedienen. Dat is niet voor niets; de zakelijke markt biedt veel kansen. Bestellingen van bedrijven zijn gemiddeld groter en daardoor zijn de kosten per best...

Lees verder op Marketingfacts »

16 Facebook shares 16 27 Twitter shares 27 124
Marketingfacts

We kennen allemaal de voorbeelden van slechte gebiedscommunicatie. De Noord-Zuidlijn in Amsterdam is een schoolvoorbeeld. Er was gekozen voor een vrij gesloten communicatietraject, waarin betrokkenen alleen die berichten te horen kregen die ze ‘aan kond...

Lees verder op Marketingfacts »

8 Facebook shares 8 0 Twitter shares 0 110
Marketingfacts

We dragen graag een steentje bij aan een beter milieu. Webshops leveren bijvoorbeeld bestellingen af per (elektrische) fiets, winkels en restaurants kopen duurzaam in. Bedrijven gebruiken gerecyclede verpakkingen en de gloeilampen maken plaats voor L...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Je hebt alles gelezen over conversie-optimalisatie. Je brengt sommige strategieën in de praktijk en zet je landingspagina live. De conversie is goed, maar toch knaagt er iets. Kan het niet nog iets beter? Wat zou het effect zijn van een andere call-to-ac...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Er is al veel geschreven over de opkomst van clicks en bricks. Bedrijven die een fysieke winkel en een echte winkel met elkaar combineren, behaalden de grootste omzetgroei. Eén van de belangrijkste uitdagingen voor (web)winkeliers is om ervoor te zorgen...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/