Marketing en sales, lange termijn en korte termijn: we raken er niet over uitgepraat. Zijn ze tot elkaar veroordeeld of zijn het bondgenoten? Mark Ritson, hoofdspreker op het onlangs gehouden NIMA B2B Marketing Event, haalde het nog maar eens aa...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Marketingfacts

Een klantinzicht is één van de voorwaarden voor succesvolle marketing. Waarom vertonen directieleden zich dan zo zelden op de werkvloer? En waarom staan de meeste marketeers mijlenver van de doelgroep(en) waarvoor ze werken? Een ochtendje meedraaien op...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Marketeers begrijpen als geen ander dat nieuwe dingen veel meer aandacht krijgen dan hetgeen we allang kennen. Dat geldt ook voor trends en hypes. Er zijn genoeg 'oude' theorieën waar we nog decennia mee verder kunnen maar niemand wil ze meer horen....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Het is nog niet zo lang geleden dat B2B zijn bedrijfsfolder of corporate brochure moest vertalen naar een online versie waarna de gedrukte brochure uit beeld verdween. Nu is het tijd om die online brochure (oftewel de website) te vervangen door een h...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/