Sterke merken vertellen een oprecht verhaal. Dat stelde ik eerder al op Marketingfacts. En ik liet zien dat kleine merken vaak de beste vertellers zijn van die verhalen. Daarvoor gebruikte ik buitenlandse voorbeelden, maar via Indie Brands ontdekte ik ook...

Lees verder op Marketingfacts »

45 Facebook shares 45 0 Twitter shares 0 76
Marketingfacts

Eindeloos kan ik me vergapen aan merken die jaloersmakende content produceren. Nog meer waardering heb ik voor merken die uitblinken in de verspreiding ervan. En daarmee bedoel ik de merken die storende advertenties hebben afgezworen en erin slagen releva...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 74
Marketingfacts

Nederland telt veel kleine, onafhankelijke merken die inspireren met hun verhaal. In een serie interviews ga ik op zoek naar hun drijfveren. Waar komen die vandaan, wat leveren ze op en hoe houdbaar zijn ze eigenlijk? Voor het eerste artikel ging ik langs...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 30
Marketingfacts

Gesponsorde content ligt gevoelig. Roer het onderwerp aan en je belandt automatisch in een schimmige hoek van de marketing. Bij veel vakgenoten roept deze vorm van contentdistributie apocalyptische beelden op. Over redacties van kranten en bladen die hun...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 30
Marketingfacts

Afgelopen jaar lanceerden verschillende bedrijven een contentplatform. Zo kwam Deloitte met Forward en A.S.R. met Ikdenkvooruit.nl. Opnieuw merken die eigen uitgever worden, een domein claimen en alle content op één centrale plek verzamelen. Puik plan!...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/