Een succesvolle thought leadership strategie valt of staat met een unieke visie op een thema dat voor jouw doelgroepen belangrijk is. Ik zie in de praktijk echter dat er niet genoeg aandacht wordt besteed aan deze kern van de strategie. Soms wordt er hele...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
BouwKennisBlog

Hoe schrijf je een interessant en makkelijk leesbaar blog? Het is een vraag die menig contentmarketeer bezighoudt. Zeker beginnende bloggers worstelen er regelmatig mee. Sterker nog: omdat ze vaak niet weten hoe te beginnen, komt het er zelfs helemaal nie...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
BouwKennisBlog

Je hebt veel kennis is huis en wil dit via blogs delen met je doelgroep. Hoe maak je al die nuttige informatie lekker leesbaar en aantrekkelijk? In dit blog geef ik je drie concrete tips. We kijken naar schrijfstijl, toegankelijkheid en beeldgebruik in bl...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
BouwKennisBlog

Je doet er momenteel alles aan om je organisatie door de huidige periode heen te loodsen. De weken staan logischerwijs volledig in het teken van het blussen van de ergste branden en het informeren van leveranciers, opdrachtgevers en medewerkers over hoe j...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
BouwKennisBlog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/