Er wordt mij regelmatig gevraagd wat ‘de utiliteitsbouw de komende jaren gaat doen’. Ik zeg dan steevast dat het onmogelijk is om deze vraag te beantwoorden. Dé utiliteitsbouw bestaat namelijk niet. Beetje flauw natuurlijk. Het is echter een feit dat...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 29
BouwKennisBlog

Steeds meer organisaties omarmen de kracht van contentmarketing. Terecht, wat mij betreft. Het is anno 2018 echt dé manier om stakeholders te bereiken, online te spreken en te binden. De populariteit van contentmarketing zorgt echter wel voor een enorme...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 6 Twitter shares 6 9
BouwKennisBlog

Het structureel aanbieden van relevante content. Het is en blijft voor veel (content)marketeers een uitdaging. Hierbij wordt echter vaak vergeten dat er binnen de eigen organisatie een schat aan unieke en relevante informatie aanwezig is. In dit blog vert...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 3 Twitter shares 3 4
BouwKennisBlog

Een succesvolle thought leadership strategie valt of staat met een unieke visie op een thema dat voor jouw doelgroepen belangrijk is. Ik zie in de praktijk echter dat er niet genoeg aandacht wordt besteed aan deze kern van de strategie. Soms wordt er hele...

Lees verder op BouwKennisBlog »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
BouwKennisBlog

“Past de inzet van contentmarketing wel bij onze organisatie?” Ondanks dat je als B2B-bedrijf eigenlijk niet meer om de inzet van content heen kunt, krijg ik deze vraag nog regelmatig. Dit komt volgens mij onder andere omdat er erg veel over contentma...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 3
BouwKennisBlog