Klanten winnen en behouden is lastig voor webwinkeliers in het mkb-segment. Grote spelers domineren de markt. Zij hebben veel kennis, know-how en ogenschijnlijk onuitputtelijke budgetten. Ook beschikken ze over voldoende medewerkers om continu de klantbel...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

Online ondernemers moeten een belangrijke keuze maken: gaan ze voor open source of SaaS (software as a service)? Succesvolle webwinkels werken voortdurend aan het optimaliseren van de online klantbeleving. Daardoor verandert het zwaartepunt continu. Door...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Frankwatching

Optimaliseren van een salesfunnel: bij webshops denk je al snel aan de bovenkant van die funnel. Maar ook aan de onderkant valt winst te behalen. Met deze quick wins verbeter je de check-out en betaaloplossing. Je wil je websitebezoeker uiteindelijk zover...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

Is het is de holy grail voor marketeers? Gepersonaliseerde en op maat gemaakte informatie ‘shoppable’ aanbieden, precies op het moment dat daar behoefte aan is. Zonder frictie. Wat is contextual commerce en wat is ervoor nodig om het succesvo...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/