Vaak legt men bij online campagnes de focus op de kosten per conversie (CPA). Er is echter ook een andere benadering mogelijk; benader het niet vanuit een kostenoogpunt, maar zet juist de winst die men kan behalen met online adverteren centraal. De omscha...

Lees verder op Pauwr »

16 Facebook shares 16 10 Twitter shares 10 50
Pauwr

Van de 500 grootste adverteerders van Nederland adverteert driekwart op dit moment op social media. Populairste medium daarbij is Facebook met 70%, gevolgd door YouTube met 34%. Het adverteren op Hyves is gekelderd ten opzichte van een jaar daarvoor, va...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 34
Marketingfacts

Dat het coronavirus een enorme impact op de samenleving heeft is duidelijk. En onze gezondheid heeft de hoogste prioriteit. Maar wat is de impact op (digital) marketing en hoe kunnen we hierop anticiperen als marketeers? Ik zet een aantal zaken voor je op...

Lees verder op Marketingfacts »

11 Facebook shares 11 20 Twitter shares 20 31
Marketingfacts

1 april! Natuurlijk brengt Google geen verandering is haar wereldwijde beleid om geen korting te geven. Niet aan bureaus, niet aan grote adverteerders. Dat zou namelijk het veilingsysteem ondermijnen en het ‘level-playing-field’ teniet doen. T...

Lees verder op Pauwr »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 26
Pauwr

Het oude evenwicht is weg. Zaken die tot voorheen altijd werkten, werken niet meer. Algoritmes die we gebruikten zijn niet langer van toepassing. Hoe kun jij als marketeer dan toch de juiste beslissingen nemen? Door je bewust te zijn van menselijke vooroo...

Lees verder op Pauwr »

11 Facebook shares 11 4 Twitter shares 4 15
Pauwr

Dat Corona een enorme impact op de samenleving heeft is duidelijk. En onze gezondheid heeft de hoogste prioriteit. Maar wat is de impact op (digital) marketing en hoe kunnen we hierop reageren en anticiperen als marketeers? Ik zet graag een aantal zaken v...

Lees verder op Pauwr »

13 Facebook shares 13 1 Twitter shares 1 14
Pauwr

In digital advertising bepaalt de klant, al dan niet samen met een businessstrateeg, het doel. Bijvoorbeeld: omzetgroei. Ook checkt de (business)strateeg of de doelen in lijn liggen met de missie van het bedrijf en of de doelen van de campagne in lijn zij...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Dat Corona een enorme impact op de samenleving heeft is duidelijk. En onze gezondheid heeft de hoogste prioriteit. Maar wat is de impact op (digital) marketing en hoe kunnen we hierop reageren en anticiperen als marketeers? Ik zet graag een aantal actuele...

Lees verder op Pauwr »

4 Facebook shares 4 1 Twitter shares 1 5
Pauwr

Als je dit leest, ben je waarschijnlijk een marketing professional. Je bent óók een consument. Maar we passen niet altijd de lessen van ons eigen gedrag als shoppers en consumenten toe op onze acties als marketeers. Dat kan dus beter! Video, tekst, afbe...

Lees verder op Pauwr »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 5
Pauwr

Het gaat er eindelijk van komen, adverteren op Instagram in Nederland. Merken, bedrijven en adverteerders in Nederland hebben er lang op moeten wachten, maar daar komt nu snel verandering in. Het... Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...

Lees verder op Likeconomics »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 3
Likeconomics
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/