Vaak legt men bij online campagnes de focus op de kosten per conversie (CPA). Er is echter ook een andere benadering mogelijk; benader het niet vanuit een kostenoogpunt, maar zet juist de winst die men kan behalen met online adverteren centraal. De omscha...
Lees verder op Pauwr »

16

10
50 Di 22 juli 2014 - 13:01Pieter VoogtPauwrVan de 500 grootste adverteerders van Nederland adverteert driekwart op dit moment op social media. Populairste medium daarbij is Facebook met 70%, gevolgd door YouTube met 34%. Het adverteren op Hyves is gekelderd ten opzichte van een jaar daarvoor, va...
Lees verder op Marketingfacts »

0

0
34 Wo 10 juli 2013 - 12:12Pieter VoogtMarketingfactsDat het coronavirus een enorme impact op de samenleving heeft is duidelijk. En onze gezondheid heeft de hoogste prioriteit. Maar wat is de impact op (digital) marketing en hoe kunnen we hierop anticiperen als marketeers? Ik zet een aantal zaken voor je op...
Lees verder op Marketingfacts »

11

20
31 Vr 27 maart 2020 - 07:07Pieter VoogtMarketingfacts1 april! Natuurlijk brengt Google geen verandering is haar wereldwijde beleid om geen korting te geven. Niet aan bureaus, niet aan grote adverteerders. Dat zou namelijk het veilingsysteem ondermijnen en het ‘level-playing-field’ teniet doen. T...
Lees verder op Pauwr »

0

7
26 Di 01 april 2014 - 07:07Pieter VoogtPauwrHet oude evenwicht is weg. Zaken die tot voorheen altijd werkten, werken niet meer. Algoritmes die we gebruikten zijn niet langer van toepassing. Hoe kun jij als marketeer dan toch de juiste beslissingen nemen? Door je bewust te zijn van menselijke vooroo...
Lees verder op Pauwr »

11

4
15 Do 07 mei 2020 - 09:09Pieter VoogtPauwrDat Corona een enorme impact op de samenleving heeft is duidelijk. En onze gezondheid heeft de hoogste prioriteit. Maar wat is de impact op (digital) marketing en hoe kunnen we hierop reageren en anticiperen als marketeers? Ik zet graag een aantal zaken v...
Lees verder op Pauwr »

13

1
14 Ma 16 maart 2020 - 11:11Pieter VoogtPauwrIn digital advertising bepaalt de klant, al dan niet samen met een businessstrateeg, het doel. Bijvoorbeeld: omzetgroei. Ook checkt de (business)strateeg of de doelen in lijn liggen met de missie van het bedrijf en of de doelen van de campagne in lijn zij...
Lees verder op Marketingfacts »

0

9
9 Vr 22 januari 2021 - 07:07Pieter VoogtMarketingfactsDat Corona een enorme impact op de samenleving heeft is duidelijk. En onze gezondheid heeft de hoogste prioriteit. Maar wat is de impact op (digital) marketing en hoe kunnen we hierop reageren en anticiperen als marketeers? Ik zet graag een aantal actuele...
Lees verder op Pauwr »

4

1
5 Do 26 maart 2020 - 14:02Pieter VoogtPauwrAls je dit leest, ben je waarschijnlijk een marketing professional. Je bent óók een consument. Maar we passen niet altijd de lessen van ons eigen gedrag als shoppers en consumenten toe op onze acties als marketeers. Dat kan dus beter! Video, tekst, afbe...
Lees verder op Pauwr »

5

0
5 Wo 22 januari 2020 - 15:03Pieter VoogtPauwrHet gaat er eindelijk van komen, adverteren op Instagram in Nederland. Merken, bedrijven en adverteerders in Nederland hebben er lang op moeten wachten, maar daar komt nu snel verandering in. Het...
Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...
Lees verder op Likeconomics »

1

0
3 Do 27 augustus 2015 - 10:10Pieter VoogtLikeconomics