Vaak legt men bij online campagnes de focus op de kosten per conversie (CPA). Er is echter ook een andere benadering mogelijk; benader het niet vanuit een kostenoogpunt, maar zet juist de winst die men kan behalen met online adverteren centraal. De omscha...

Lees verder op Pauwr »

16 Facebook shares 16 10 Twitter shares 10 50
Pauwr

Van de 500 grootste adverteerders van Nederland adverteert driekwart op dit moment op social media. Populairste medium daarbij is Facebook met 70%, gevolgd door YouTube met 34%. Het adverteren op Hyves is gekelderd ten opzichte van een jaar daarvoor, va...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 34
Marketingfacts

1 april! Natuurlijk brengt Google geen verandering is haar wereldwijde beleid om geen korting te geven. Niet aan bureaus, niet aan grote adverteerders. Dat zou namelijk het veilingsysteem ondermijnen en het ‘level-playing-field’ teniet doen. T...

Lees verder op Pauwr »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 26
Pauwr

Dat het coronavirus een enorme impact op de samenleving heeft is duidelijk. En onze gezondheid heeft de hoogste prioriteit. Maar wat is de impact op (digital) marketing en hoe kunnen we hierop anticiperen als marketeers? Ik zet een aantal zaken voor je op...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Marketingfacts

Het oude evenwicht is weg. Zaken die tot voorheen altijd werkten, werken niet meer. Algoritmes die we gebruikten zijn niet langer van toepassing. Hoe kun jij als marketeer dan toch de juiste beslissingen nemen? Door je bewust te zijn van menselijke vooroo...

Lees verder op Pauwr »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Pauwr

Het gaat er eindelijk van komen, adverteren op Instagram in Nederland. Merken, bedrijven en adverteerders in Nederland hebben er lang op moeten wachten, maar daar komt nu snel verandering in. Het... Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...

Lees verder op Likeconomics »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 3
Likeconomics

Het is een bizarre tijd. Een tijd waarin snel denken en schakelen essentieel is om te overleven als bedrijf en als merk. Flexibiliteit, ervaring, expertise en snelheid zijn absoluut noodzakelijk. Zeker ook op het gebied van marketing. Heb je dit (tijdelij...

Lees verder op Pauwr »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Pauwr

Jouw bedrijf, merk of product heeft een verhaal. Een verhaal dat verteld mag worden, moet worden zelfs. Bij PauwR zijn we al jarenlang heel goed in het ‘telling’ gedeelte van ‘storytelling’. Maar onze klanten en partners betrokken...

Lees verder op Pauwr »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Pauwr

Dat Corona een enorme impact op de samenleving heeft is duidelijk. En onze gezondheid heeft de hoogste prioriteit. Maar wat is de impact op (digital) marketing en hoe kunnen we hierop reageren en anticiperen als marketeers? Ik zet graag een aantal zaken v...

Lees verder op Pauwr »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Pauwr

Dat Corona een enorme impact op de samenleving heeft is duidelijk. En onze gezondheid heeft de hoogste prioriteit. Maar wat is de impact op (digital) marketing en hoe kunnen we hierop reageren en anticiperen als marketeers? Ik zet graag een aantal actuele...

Lees verder op Pauwr »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Pauwr
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/