‘Hidden by the leaves’ is grofweg de Japanse vertaling van Googles nieuwe ‘Hagakure’-methode. Het verwijst naar ‘de weg van de Samurai’. Is de nieuwe Hagakure-methode de toekomst voor nog beter presterende search-campagnes? Of anders geze...
Lees verder op Marketingfacts »

0

14
14 Ma 22 februari 2021 - 07:07Pieter Van Der HeijdenMarketingfactsAdverteer jij via social media? Dan gaat er voor jou als adverteerder waarschijnlijk het een en ander veranderen! De nieuwe versie van de Apple iOS 14-update, iOS 14.5, wordt binnenkort uitgerold. Deze update heeft een grote impact. Dit betekent dat adver...
Lees verder op Frankwatching »

0

12
12 Do 25 maart 2021 - 10:10Pieter Van Der HeijdenFrankwatchingOp basis van alleen demografische gegevens lopen adverteerders een groot deel van de doelgroep mis, zegt onderzoek van Google en Compete. Hoe bereik je ze dan wel? ...
Lees verder op Emerce »

0

10
10 Do 13 september 2018 - 07:07Pieter Van Der HeijdenEmerceSteeds meer bedrijven investeren in een app. Er zijn dan ook meer dan drie miljoen apps in de Google Play (Android) en App store (iOS). Maar, veel daarvan zijn nog nooit gedownload. Zonde van de investering! De sleutel tot vindbaarheid in de stores zit en...
Lees verder op Frankwatching »

0

8
8 Wo 15 september 2021 - 12:12Pieter Van Der HeijdenFrankwatchingGamers besteden ontzettend veel tijd en geld aan het spelen van games. Vooral de corona-uitbraak heeft veel impact gehad op de gaming wereld en de populariteit van het gamen. Zit je er aan te denken om in-game advertising toe te passen, maar weet je niet...
Lees verder op Marketingfacts »

0

7
7 Wo 21 juli 2021 - 13:01Pieter Van Der HeijdenMarketingfactsBen je een nieuwe adverteerder of kun je als adverteerder de frequente updates van Google Ads niet bijhouden op het gebied van targeting? In dit artikel leg ik uit welke targeting-mogelijkheden er zijn en op welke manier je ze kunt inzetten. Google Ads bi...
Lees verder op Frankwatching »

0

7
7 Ma 27 juli 2020 - 09:09Pieter Van Der HeijdenFrankwatchingVoor nieuwe adverteerders maar ook zeker adverteerders die de frequente updates van Google Ads niet kunnen bijhouden op het gebied van targeting biedt dit blog uitkomst....
Lees verder op Emerce »

0

4
4 Wo 29 juli 2020 - 07:07Pieter Van Der HeijdenEmerceDoor op een originele manier co-creatie aan te moedigen, is de merkbetrokkenheid bij het merk Kiosk en de populariteit en omzet bij de productgroep ‘sappen en smoothies’ verhoogd. Waar bestaat zo’n campagne uit, wie is je doelgroep en via welk kanaa...
Lees verder op Emerce »

0

3
3 Vr 12 april 2019 - 08:08Pieter Van Der HeijdenEmerceOp zoek naar de actuele ontwikkelingen in de reisbranche? Op het eTravel’13 congres in Bussum waren de grootste Etravel partijen weer […]...
Lees verder op Mondomarketing »

0

0
0 Di 18 juni 2013 - 17:05Pieter Van Der HeijdenMondomarketingDe verschillende manieren waarmee retailers inspelen op 'wél kijken, niet kopen'....
Lees verder op Marketingfacts »

0

0
0 Wo 20 juli 2022 - 09:09Pieter Van Der HeijdenMarketingfacts