Nieuwe merken met wereldse plannen in economie en technologie worden massaal omarmd. Ze worden steeds imposanter en machtiger. Houders van 'oude' merken zijn echter hard in het oordeel als de omzet en winst niet gehaald wordt. Bestaan merken als Albert He...
Lees verder op Marketingfacts »

5

20
25 Wo 24 oktober 2018 - 11:11Pieter OttenMarketingfactsDe gezondheidszorg kampt met een groot probleem. Er is een grote mate van inefficiëntie en het personeelstekort loopt op. De merkbeleving van de consument bij de verschillende zekeraars is nihil en de kosten stijgen in rap tempo. Waarom is er nog geen pe...
Lees verder op Marketingfacts »

5

18
23 Di 04 december 2018 - 07:07Pieter OttenMarketingfactsWe staan nationaal en internationaal voor de grootste uitdaging van de eeuw: klimaatverandering. Ondanks de vele publicaties en vergezichten naar 2050 gebeurt er op dit moment onvoldoende: zelfs de rechter maant de Nederlandse staat tot actie. W...
Lees verder op Marketingfacts »

4

13
17 Vr 08 februari 2019 - 10:10Pieter OttenMarketingfacts