Merken hebben het zwaar. In veel branches vallen slimme nieuwkomers vanuit het niets de gevestigde orde aan, veelal online en met veel succes. Waarom lukt ze dat? Wat is het geheim achter Uber, Airbnb, Blendle, Coolblue en vele anderen? Als bestaand merk...

Lees verder op Frankwatching »

79 Facebook shares 79 0 Twitter shares 0 506
Frankwatching

De technologie ontwikkelt zich zo snel dat het resultaat van ‘het denken in projecten’ niet meer voldoet, omdat het bij oplevering al achterhaald is. De oorzaak ligt grotendeels in de context: het o zo onvoorspelbare gedrag van de eindklant. Klanten g...

Lees verder op Frankwatching »

68 Facebook shares 68 0 Twitter shares 0 465
Frankwatching

Vraag jij je ook af hoe jouw organisatie de snelle technologische ontwikkelingen kan bijhouden? Hoe je succesvol blijft in deze tijden van verandering? Vier quick wins om jezelf als opdrachtgever of digital agency opnieuw uit te vinden: met het juiste int...

Lees verder op Frankwatching »

66 Facebook shares 66 0 Twitter shares 0 383
Frankwatching

De technologie ontwikkelt zich zo snel dat je beter in ‘processen en onderhoud’ dan in ‘projecten’ kunt denken. Als online adviseur kom ik nog te vaak online projecten tegen die afgerond lijken, maar waarbij het eindresultaat al achterhaald blijkt...

Lees verder op Frankwatching »

43 Facebook shares 43 0 Twitter shares 0 303
Frankwatching

Frankwatching bestond twee weken geleden tien jaar. Tien jaar is een hele tijd, zeker online. Ik schets de veranderende rol van (online) design in het afgelopen decennium. Online ontwikkelingen gaan razendsnel, waardoor onvermijdelijk de rol, werkwijze en...

Lees verder op Frankwatching »

45 Facebook shares 45 0 Twitter shares 0 114
Frankwatching

Welke ontwikkelingen zijn er gaande in media, marketing en e-business? Daar zijn we uiteraard reuze benieuwd naar op Emerce eDay 2013. De Amsterdam Convention Factory als nieuwe locatie, zichtbaar......

Lees verder op Frankwatching »

21 Facebook shares 21 0 Twitter shares 0 64
Frankwatching

Ontwerpers, designbureaus en digital agencies helpen bedrijven en organisaties om succesvol om te kunnen gaan met veranderingen in de context. Zo zorgen ze voor succes voor hun opdrachtgevers en is het 'hefboomeffect' van de creatieve industrie groot...

Lees verder op Marketingfacts »

11 Facebook shares 11 16 Twitter shares 16 27
Marketingfacts