De Nederlandse marketeer gebruikt maar 17 procent van zijn of haar tijd voor de kerntaak van het vak: het creëren van de marktvraag. Dat blijkt uit onderzoek dat is verricht door Workfront. Mogelijke oorzaken worden gezocht in de digitale transitie,...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Marketingfacts

PR is van strategisch belang voor elke organisatie en daarom is het belangrijk dat leiding en uitvoer goed met elkaar in gesprek blijven en dezelfde taal spreken. Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden schreven een opmerkelijk helder boek ove...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Oligopolische wereldmerken als Coca-Cola en Pepsi bestrijden elkaar allerminst op de P van prijs. In een poging een race to the bottom af te wenden is het zaak om náást concurrenten te kunnen excelleren. Grotere organsiaties die dat succesvol doen, make...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/