Lezers van Marketingfacts weten het al jaren: in plaats van ‘missie’ raakt het (buzz)woord ‘purpose’ steeds meer in zwang. Voorstanders van het gebruik van purpose menen dat dit begrip bedrijven stimuleert om een grotere bijdrage aan de wereld te...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 12 Twitter shares 12 13
Marketingfacts

Een model is een voorbeeld. Een nabootsing op kleinere schaal. Een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid. Een model is gemaakt om de wereld beter te begrijpen. Zoals de werkelijkheid in sociale wetenschappen nooit zwart of wit is, zo zijn mode...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 11 Twitter shares 11 12
Marketingfacts

Wie zich als merk wil onderscheiden van de massa is geïnteresseerd in hoe je zo’n onderscheidende positie bereikt. Daar zijn verschillende methoden voor. De volgens de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) sterkste...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 8 Twitter shares 8 9
Marketingfacts

Begint merkmanagement bij de eigen organisatie, de kerncompetenties, de mogelijk unieke en waardevolle bijdrage aan de wereld? Of bij de wensen en behoeften van de ander, wie dat dan ook mag zijn?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/