Interactie genereren op Facebook in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden merken die zakelijk actief zijn op het platform. Maar welke merken weten de consument nu echt in het hart te raken en gaan ‘viraal’ in Neder...

Lees verder op Marketingfacts »

304 Facebook shares 304 114 Twitter shares 114 1161
Marketingfacts

Interactie genereren in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden merken op Facebook. Maar wat en wie genereren nou de meeste interactie van alle Nederlandse pagina’s? Internetbureau Burst, één van de weinige partijen...

Lees verder op Marketingfacts »

190 Facebook shares 190 0 Twitter shares 0 630
Marketingfacts

Iedere blogger, journalist en nieuwssite wil dat zijn content massaal gedeeld wordt op sociale media en ‘viraal’ gaat. Maar welke content en mediatitels weten de consument nu echt in het hart te raken en gaat viraal in Nederland? Upcoming, de buzzsite...

Lees verder op Marketingfacts »

275 Facebook shares 275 0 Twitter shares 0 594
Marketingfacts

In de zomer van 2010 zette ik mijn eerste advertentiecampagnes via Facebook op. In vergelijking met vandaag de dag waren de opties toen heel beperkt. In de loop der jaren werden deze steeds uitgebreider. Al die jaren adverteerde ik vrij intensief op Faceb...

Lees verder op Marketingfacts »

90 Facebook shares 90 84 Twitter shares 84 443
Marketingfacts

Als je Facebook zakelijk inzet, ben je vast op zoek naar handige tools die je helpen om meer resultaat te boeken. Hieronder een overzicht van 7 tools die je leven als socialmediamarketeer een stuk makkelijker en effectiever maken. En ze zijn nog allemaal...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 211
Marketingfacts

Wekelijks worden enkel in Nederland tientallen, wellicht zelfs honderden artikelen geschreven over socialmediamarketing, contentstrategie en de bijbehorende handige tools. Maar vaak gaat het voor veel bedrijven bij de basis al helemaal mis: ze gedrag...

Lees verder op Marketingfacts »

130 Facebook shares 130 0 Twitter shares 0 197
Marketingfacts

Interactie genereren in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden pagina’s en bedrijven op Facebook. Maar wat en wie genereren nou de meeste interactie van alle Nederlandse pagina’s? Fanrise analyseert vrijwel...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 156
Marketingfacts

Facebook heeft gisteravond haar paginarichtlijnen (page terms) aangepast. Het is nu mogelijk om promoties te doen vanuit de Page Timeline, bijvoorbeeld met een bericht. Het doel van de wijzigingen is... Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...

Lees verder op Likeconomics »

138 Facebook shares 138 0 Twitter shares 0 145
Likeconomics

Bier is bij uitstek een sociaal product en Facebook is veruit het grootste online sociale netwerk onder Nederlanders. De grote Nederlandse biermerken besteden dan ook veel aandacht aan hun marketing op Facebook.  Heineken wordt nationaal en internati...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 127
Marketingfacts

‘Wat zullen we vandaag delen op ons Facebook & Twitter account?’ Je bent zeker niet de enige marketeer die deze vraag ooit heeft gesteld. Eén van de grootste uitdagingen voor social media en... Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...

Lees verder op Likeconomics »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 114
Likeconomics
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/