Interactie genereren op Facebook in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden merken die zakelijk actief zijn op het platform. Maar welke merken weten de consument nu echt in het hart te raken en gaan ‘viraal’ in Neder...
Lees verder op Marketingfacts »

304

114
1161 Do 01 juni 2017 - 05:05Peter MinkjanMarketingfactsInteractie genereren in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden merken op Facebook. Maar wat en wie genereren nou de meeste interactie van alle Nederlandse pagina’s? Internetbureau Burst, één van de weinige partijen...
Lees verder op Marketingfacts »

190

0
630 Vr 13 februari 2015 - 12:12Peter MinkjanMarketingfactsWat in oktober 2010 begon als een nieuwe mobiele foto-app, groeide in 3,5 jaar tijd uit tot een wereldwijd populair foto- en videonetwerk met meer dan 200 miljoen gebruikers. Ook in ons land is Instagram aan een ware opmars bezig en kent het ondertussen a...
Lees verder op Marketingfacts »

152

0
595 Wo 28 mei 2014 - 05:05Peter MinkjanMarketingfactsIedere blogger, journalist en nieuwssite wil dat zijn content massaal gedeeld wordt op sociale media en ‘viraal’ gaat. Maar welke content en mediatitels weten de consument nu echt in het hart te raken en gaat viraal in Nederland? Upcoming, de buzzsite...
Lees verder op Marketingfacts »

275

0
594 Do 26 februari 2015 - 12:12Peter MinkjanMarketingfactsWat op 6 oktober 2010 begon als een nieuwe mobiele foto-app groeide in 3,5 jaar tijd uit tot een wereldwijd populair foto- en videonetwerk met meer dan 200 miljoen gebruikers. Ook in ons land is...
Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...
Lees verder op Likeconomics »

162

0
575 Di 13 mei 2014 - 05:05Peter MinkjanLikeconomicsAls moderne contentmarketeer heb je het druk. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van verschillende socialmediakanalen, het creëren en delen van de relevante content, het schrijven van blogartikelen met pakkende titels en je wilt ook nog op de hoog...
Lees verder op Marketingfacts »

172

0
541 Vr 10 oktober 2014 - 05:05Peter MinkjanMarketingfactsEr is de laatste tijd veel te doen over het organische bereik van pagina’s op Facebook. Door recente veranderingen zien veel bedrijven dit bereik dalen en zijn ze steeds meer aangewezen op advertenties om het bereik te vergroten. Geheel tegen deze t...
Lees verder op Marketingfacts »

25

0
521 Di 06 mei 2014 - 05:05Peter MinkjanMarketingfactsInteractie genereren in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden pagina’s en bedrijven op Facebook. Maar wat en wie genereren nou de meeste interactie van alle...
Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...
Lees verder op Likeconomics »

414

0
453 Do 17 oktober 2013 - 07:07Peter MinkjanLikeconomicsIn de zomer van 2010 zette ik mijn eerste advertentiecampagnes via Facebook op. In vergelijking met vandaag de dag waren de opties toen heel beperkt. In de loop der jaren werden deze steeds uitgebreider. Al die jaren adverteerde ik vrij intensief op Faceb...
Lees verder op Marketingfacts »

90

84
443 Di 09 mei 2017 - 05:05Peter MinkjanMarketingfactsVorige week hield Facebook haar jaarlijkse Developers Conference F8 waar ze traditiegetrouw veel nieuwe ontwikkelingen aankondigden (zie dit artikel voor een goed overzicht). Een zaak die ze ook gaan...
Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...
Lees verder op Likeconomics »

259

0
438 Di 31 maart 2015 - 05:05Peter MinkjanLikeconomics