Interactie genereren op Facebook in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden merken die zakelijk actief zijn op het platform. Maar welke merken weten de consument nu echt in het hart te raken en gaan ‘viraal’ in Neder...

Lees verder op Marketingfacts »

304 Facebook shares 304 114 Twitter shares 114 1161
Marketingfacts

Interactie genereren in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden merken op Facebook. Maar wat en wie genereren nou de meeste interactie van alle Nederlandse pagina’s? Internetbureau Burst, één van de weinige partijen...

Lees verder op Marketingfacts »

190 Facebook shares 190 0 Twitter shares 0 630
Marketingfacts

Wat in oktober 2010 begon als een nieuwe mobiele foto-app, groeide in 3,5 jaar tijd uit tot een wereldwijd populair foto- en videonetwerk met meer dan 200 miljoen gebruikers. Ook in ons land is Instagram aan een ware opmars bezig en kent het ondertussen a...

Lees verder op Marketingfacts »

152 Facebook shares 152 0 Twitter shares 0 595
Marketingfacts

Iedere blogger, journalist en nieuwssite wil dat zijn content massaal gedeeld wordt op sociale media en ‘viraal’ gaat. Maar welke content en mediatitels weten de consument nu echt in het hart te raken en gaat viraal in Nederland? Upcoming, de buzzsite...

Lees verder op Marketingfacts »

275 Facebook shares 275 0 Twitter shares 0 594
Marketingfacts

Wat op 6 oktober 2010 begon als een nieuwe mobiele foto-app groeide in 3,5 jaar tijd uit tot een wereldwijd populair foto- en videonetwerk met meer dan 200 miljoen gebruikers. Ook in ons land is... Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...

Lees verder op Likeconomics »

162 Facebook shares 162 0 Twitter shares 0 575
Likeconomics

Als moderne contentmarketeer heb je het druk. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van verschillende socialmediakanalen, het creëren en delen van de relevante content, het schrijven van blogartikelen met pakkende titels en je wilt ook nog op de hoog...

Lees verder op Marketingfacts »

172 Facebook shares 172 0 Twitter shares 0 541
Marketingfacts

Er is de laatste tijd veel te doen over het organische bereik van pagina’s op Facebook. Door recente veranderingen zien veel bedrijven dit bereik dalen en zijn ze steeds meer aangewezen op advertenties om het bereik te vergroten. Geheel tegen deze t...

Lees verder op Marketingfacts »

25 Facebook shares 25 0 Twitter shares 0 521
Marketingfacts

Interactie genereren in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden pagina’s en bedrijven op Facebook. Maar wat en wie genereren nou de meeste interactie van alle... Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...

Lees verder op Likeconomics »

414 Facebook shares 414 0 Twitter shares 0 453
Likeconomics

In de zomer van 2010 zette ik mijn eerste advertentiecampagnes via Facebook op. In vergelijking met vandaag de dag waren de opties toen heel beperkt. In de loop der jaren werden deze steeds uitgebreider. Al die jaren adverteerde ik vrij intensief op Faceb...

Lees verder op Marketingfacts »

90 Facebook shares 90 84 Twitter shares 84 443
Marketingfacts

Vorige week hield Facebook haar jaarlijkse Developers Conference F8 waar ze traditiegetrouw veel nieuwe ontwikkelingen aankondigden (zie dit artikel voor een goed overzicht). Een zaak die ze ook gaan... Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...

Lees verder op Likeconomics »

259 Facebook shares 259 0 Twitter shares 0 438
Likeconomics