Interactie genereren op Facebook in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden merken die zakelijk actief zijn op het platform. Maar welke merken weten de consument nu echt in het hart te raken en gaan ‘viraal’ in Neder...
Lees verder op Marketingfacts »

304

114
1161 Do 01 juni 2017 - 05:05Peter MinkjanMarketingfactsInteractie genereren in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden merken op Facebook. Maar wat en wie genereren nou de meeste interactie van alle Nederlandse pagina’s? Internetbureau Burst, één van de weinige partijen...
Lees verder op Marketingfacts »

190

0
630 Vr 13 februari 2015 - 12:12Peter MinkjanMarketingfactsIedere blogger, journalist en nieuwssite wil dat zijn content massaal gedeeld wordt op sociale media en ‘viraal’ gaat. Maar welke content en mediatitels weten de consument nu echt in het hart te raken en gaat viraal in Nederland? Upcoming, de buzzsite...
Lees verder op Marketingfacts »

275

0
594 Do 26 februari 2015 - 12:12Peter MinkjanMarketingfactsIn de zomer van 2010 zette ik mijn eerste advertentiecampagnes via Facebook op. In vergelijking met vandaag de dag waren de opties toen heel beperkt. In de loop der jaren werden deze steeds uitgebreider. Al die jaren adverteerde ik vrij intensief op Faceb...
Lees verder op Marketingfacts »

90

84
443 Di 09 mei 2017 - 05:05Peter MinkjanMarketingfactsAls je Facebook zakelijk inzet, ben je vast op zoek naar handige tools die je helpen om meer resultaat te boeken. Hieronder een overzicht van 7 tools die je leven als socialmediamarketeer een stuk makkelijker en effectiever maken. En ze zijn nog allemaal...
Lees verder op Marketingfacts »

0

0
211 Di 27 mei 2014 - 05:05Peter MinkjanMarketingfactsWekelijks worden enkel in Nederland tientallen, wellicht zelfs honderden artikelen geschreven over socialmediamarketing, contentstrategie en de bijbehorende handige tools. Maar vaak gaat het voor veel bedrijven bij de basis al helemaal mis: ze gedrag...
Lees verder op Marketingfacts »

130

0
197 Vr 31 januari 2014 - 08:08Peter MinkjanMarketingfactsInteractie genereren in de vorm van reacties, likes en shares is een belangrijk doel van duizenden pagina’s en bedrijven op Facebook. Maar wat en wie genereren nou de meeste interactie van alle Nederlandse pagina’s? Fanrise analyseert vrijwel...
Lees verder op Marketingfacts »

0

0
156 Ma 26 mei 2014 - 11:11Peter MinkjanMarketingfactsFacebook heeft gisteravond haar paginarichtlijnen (page terms) aangepast. Het is nu mogelijk om promoties te doen vanuit de Page Timeline, bijvoorbeeld met een bericht. Het doel van de wijzigingen is...
Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...
Lees verder op Likeconomics »

138

0
145 Wo 28 augustus 2013 - 08:08Peter MinkjanLikeconomicsBier is bij uitstek een sociaal product en Facebook is veruit het grootste online sociale netwerk onder Nederlanders. De grote Nederlandse biermerken besteden dan ook veel aandacht aan hun marketing op Facebook. Heineken wordt nationaal en internati...
Lees verder op Marketingfacts »

1

0
127 Ma 30 september 2013 - 07:07Peter MinkjanMarketingfacts‘Wat zullen we vandaag delen op ons Facebook & Twitter account?’ Je bent zeker niet de enige marketeer die deze vraag ooit heeft gesteld. Eén van de grootste uitdagingen voor social media en...
Lees het gehele artikel op Likeconomics.nl...
Lees verder op Likeconomics »

0

0
114 Di 18 november 2014 - 07:07Peter MinkjanLikeconomics