Elk merknamenbureau formuleert regelmatig kernwaarden, merkessenties en positioneringsstatements als basis voor goede keuzes. ‘Engaging’, ‘exciting’, ‘desire’, ‘involvement’, – iedereen kent de steeds terugkerende termen die in ieder pro...

Lees verder op Marketingfacts »

10 Facebook shares 10 36 Twitter shares 36 215
Marketingfacts

De Vegetarische Slager scoort zonder een stuiver mediabudget te investeren al jaren toppubliciteit. In 2012 waren ze voor het eerst landelijk nieuws, geholpen door CDA Kamerlid Jaco Geurts die De Vegetarische Slager beschuldigde van het veroorzaken van ve...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 34 Twitter shares 34 34
Marketingfacts

De traditionele manier om iets te weten te komen over je doelgroep is door een ​​uitgebreide enquête op te stellen, naar een onderzoekspanel te sturen en te wachten op antwoorden. Lage gegevenskwaliteit en lage responspercentages betekenen dat studie...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 22 Twitter shares 22 25
Marketingfacts

De traditionele manier om iets te weten te komen over je doelgroep is door een ​​uitgebreide enquête op te stellen, naar een onderzoekspanel te sturen en te wachten op antwoorden. Lage gegevenskwaliteit en lage responspercentages betekenen dat studie...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 18 Twitter shares 18 21
Marketingfacts