Het afgelopen jaar zijn er een aantal mooie nieuwe features bijgekomen op social media. Ik neem je in dit artikel mee in de 5 meest interessante features voor jouw organisatie, zodat jij na het lezen van dit artikel weet hoe je het beste kunt opvallen. Ho...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Ook dit jaar nemen wij de spelling van twitterend, instagrammend en facebookend Nederland weer onder de loep! Door even polshoogte te nemen komen we toch elk jaar weer verassingen tegen. Welke spellingsfouten krijgen wij maar niet uit ons systeem? En inte...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Obi4wan Blog

Hoeveel collegegeld moet ik dit jaar betalen? Kan ik hier ook een opleiding volgen over dieren? Hoe kan ik een hertentamen inplannen? Allemaal vragen waar onderwijsinstellingen dagelijks mee te maken hebben. De vraag is hoe je het beste omgaat met de toen...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Obi4wan Blog

“Waar blijft mijn bestelling?” is een vraag die overwerkte customer service agents dagelijks voorbij zien komen. COVID-19 heeft behoorlijke invloed gehad op de betekenis en uitvoering van klantenservice. In dit artikel deel ik de laatste trend...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Frankwatching

Verras je volgers op social media met creatieve berichten die inhaken op leuke, grappige en bijzondere momenten. Benieuwd hoe je dat doet? Je social media boosten? In dit blog geef ik je een aantal goede tips!...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

De pepernoten liggen in de schappen en de kerstverlichting siert de winkelstraten. Nog even en dan staan Sinterklaas en de Kerstman weer voor de deur. De retail-industrie maakt zich klaar voor de allerdrukste maanden van het jaar. Is jouw team klaar voor...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Frankwatching

Wat is vooruitstrevend klantcontact? En moet je voor het beste resultaat gefocust zijn op mensen, processen of techniek? We gaan het gesprek aan met Ruben Lowenstein, Manager Customer Care bij Samsung. Deze ervaren professional heeft een passie voor klant...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Het Social Service Congres staat weer voor de deur! Op 12 november komen professionals op het gebied van klantcontact vanuit het hele land weer bijeen. Dit keer niet op een mooie beurslocatie zoals we dat gewend zijn, maar via een veilige online omgeving....

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Obi4wan Blog

Socialmediakanalen ontwikkelen zich in rap tempo. Instagram Reels, Twitter Fleets, LinkedIn Stories en Google Web Stories zijn nog maar enkele functionaliteiten die het afgelopen jaar zijn verschenen. Door het veranderende medialandschap en de bijbehorend...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Frankwatching

Waar er in de begintijden van webcare vooral geëxperimenteerd werd met verschillende communicatiestijlen, wordt nu veel meer gekeken naar onderbouwde theorieën om webcare zo optimaal mogelijk in te zetten. Uit onderzoek blijkt dat een warme benadering e...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/