Het afgelopen jaar zijn er een aantal mooie nieuwe features bijgekomen op social media. Ik neem je in dit artikel mee in de 5 meest interessante features voor jouw organisatie, zodat jij na het lezen van dit artikel weet hoe je het beste kunt opvallen. Ho...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Ook dit jaar nemen wij de spelling van twitterend, instagrammend en facebookend Nederland weer onder de loep! Door even polshoogte te nemen komen we toch elk jaar weer verassingen tegen. Welke spellingsfouten krijgen wij maar niet uit ons systeem? En inte...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Obi4wan Blog

Hoeveel collegegeld moet ik dit jaar betalen? Kan ik hier ook een opleiding volgen over dieren? Hoe kan ik een hertentamen inplannen? Allemaal vragen waar onderwijsinstellingen dagelijks mee te maken hebben. De vraag is hoe je het beste omgaat met de toen...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Obi4wan Blog

“Waar blijft mijn bestelling?” is een vraag die overwerkte customer service agents dagelijks voorbij zien komen. COVID-19 heeft behoorlijke invloed gehad op de betekenis en uitvoering van klantenservice. In dit artikel deel ik de laatste trend...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Frankwatching

Verras je volgers op social media met creatieve berichten die inhaken op leuke, grappige en bijzondere momenten. Benieuwd hoe je dat doet? Je social media boosten? In dit blog geef ik je een aantal goede tips!...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

De pepernoten liggen in de schappen en de kerstverlichting siert de winkelstraten. Nog even en dan staan Sinterklaas en de Kerstman weer voor de deur. De retail-industrie maakt zich klaar voor de allerdrukste maanden van het jaar. Is jouw team klaar voor...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Frankwatching

Wat is vooruitstrevend klantcontact? En moet je voor het beste resultaat gefocust zijn op mensen, processen of techniek? We gaan het gesprek aan met Ruben Lowenstein, Manager Customer Care bij Samsung. Deze ervaren professional heeft een passie voor klant...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Help! De klantenservice wordt overspoeld met vragen en de klanttevredenheid neemt af door oplopende wachttijden. De aandacht voor de klant vertroebeld en de agents raken verveeld door de vele routinevragen die ze op dagelijkse basis moeten beantwoorden. H...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Een virtuele servicemedewerker die vragen kan afhandelen, voorbereidend werk kan doen en de druk op de klantenservice kan verlichten? Een oplossing waarmee het leven van klanten én medewerkers makkelijker wordt gemaakt? Dat klinkt vele organisaties als m...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Obi4wan Blog

Moet je bakken met geld uitgeven om succesvol te zijn op Instagram? Absoluut niet! De beste Instagram-campagnes draaien niet op betaalde promoties, maar zijn het resultaat van slimme inhakers op nieuwe trends. Met een behoorlijke dosis creativiteit, een m...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/