Kijk anders naar het maken van content. Focus niet op de volgende taak, nog meer content, maar denk als een contenthacker: analytisch, nieuwsgierig, opportuun, efficiënt, onbevreesd en probleemoplossend. Contenthacker Alouschka van Dijk gelooft dat deze...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Marketingfacts

Het lijkt zo simpel, verhalen maken rond je merk. Toch vinden marketeers het moeilijk, vertelt storytelling-expert Cor Hospes in deze podcast. Een verkooppraatje is nog geen aanstekelijk verhaal. Daarbij vergeten marketeers vaak de basis: voor wie maak je...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

Zien, luisteren, ruiken, proeven, voelen. Hoe nemen musea hun bezoekers mee in een beleving? In Nederland is tentoonstellingmaker Pieter van der Heijden koploper. Hij maakte de 'Canon van Nederland' in het Nederlands Openluchtmuse...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Vorige week zondag presenteerde Microsoft de HoloLens 2, een bril waarmee je een holografische piano in je woonkamer zet en kunt bespelen. De nieuwe bril herkent je handen, waarmee je op virtuele knoppen kunt drukken en scenario’s activeert. Je kun...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/