Personalisatie wordt steeds belangrijker in communicatie en het bereiken van mensen. Het is interessant om relevante en gepersonaliseerde content te versturen. Dynamische content gaat hier nog een stap verder in. Zo scoren je dynamische e-mails in combin...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

Wat maakt e-mailmarketing zo’n krachtig middel? Door e-maillijsten te segmenteren kun je leads veel directer en specifieker aanspreken. Je kunt hen in een marketing automation workflow op het juiste moment de informatie geven die zij nodig hebben. ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce

Marketing automation begint met een goed doelgroeponderzoek. Wie is de doelgroep? Hoe weet je of je écht de juiste doelgroep aanspreekt? Door buyer persona’s te creëren, breng je de doelgroep duidelijk in kaart. Ook de pijnpunten van de doelgroep word...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Marketing automation wordt steeds slimmer. Je hoeft eigenlijk steeds minder acties handmatig uit te voeren. Je kunt marketing automation makkelijk inzetten in verschillende fases van de customer journey. Door middel van drip campagnes kunnen leads opgewar...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/