De eerste stappen binnen organisaties naar een diverse en meer inclusieve organisatie zijn gezet. Het is positief dat bedrijven hierover nadenken en tijd en geld vrijmaken. Het zijn echter wel hypewoorden! Het staat bij veel bedrijven op de agenda. Overhe...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Als je een succesvolle webshop hebt, gaat veel kostbare tijd verloren aan logistiek. Dan is het fijn als je die met een gerust hart uit handen kunt geven. Dat ervaarde Barbara de Jong van Schattigebabykleertjes.nl. Toen haar pand al compleet vol stond met...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Je merk laten glanzen en je producten in volle glorie aan de buitenwereld laten zien? De mogelijkheden zijn tegenwoordig eindeloos. Maar welk middel is het nu het meest geschikt? Videomarketing is bezig aan een opmars en relevanter dan ooit! Dikke databun...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Het is al vaker gezegd, maar we doen het gewoon nog een keer: het belang van klantonderzoek en opvolgen van klantfeedback is enorm. Talloze B2B-organisaties hebben dankzij het continu ophalen van klantfeedback hun succes vergroot. Maar minstens zo belang...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Interne communicatie is de afgelopen jaren enorm veranderd. Van e-mails tot sociale media en van intranets tot Teams. Communicatie anno 2022 verloopt voor een groot gedeelte online. Chatbots en kunstmatige intelligentie spelen hier een steeds grotere rol...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Agile scrum, systeemdenken, data science, co-creatie… trends in marktonderzoek komen en gaan. Soms zijn ze blijvend, omdat ze in de praktijk hun toegevoegde waarde keer op keer bewijzen. En van sommige trends vraag je je af of ze überhaupt nog wel...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Aandacht, aandacht en nog eens aandacht… Waar customer experience voorheen vooral op het bord werd gelegd van de afdeling marketing en sales, is het vandaag de dag een manier van doen die moet worden ingebed in de hele organisatie. Je kunt pas écht kla...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Een chatbot als sales collega is iets wat we steeds vaker gaan zien. Een digitale collega is namelijk niet alleen goed voor klantenservice, maar ook voor het boosten van je sales. Door de continue bereikbaarheid blijft jouw salesmachine draaien. De result...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

De klanten van The Store Woerden kunnen elke dag rekenen op een vlotte bezorging van hun bestellingen. Volgens eigenaar Rob Bodenstaff is die continuïteit belangrijk: “Het werpt zijn vruchten af, want ik herken steeds vaker de namen van vaste klanten.?...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Ondanks dat adviseurs, leidinggevenden en wetenschappers wereldwijd beamen dat innovatief vermogen een kerncompetentie van organisaties moet zijn, zien we nog altijd ruim 80% van de innovaties mislukken. Een van de belangrijkste oorzaken is de afwezigheid...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/