Populairste online marketing bloggers van 2014

  • Sharon Lederer

    MailMunch: onze favoriet voor goede inschrijfformulieren Een inschrijfformulier aan uw WordPress website toevoegen kan eenvoudig met behulp van een plugin. Maar welke plugin kunt u dan het beste gebruiken? Een van […] Het bericht MailMunch: onze favoriet voor goede inschrijfformulieren verscheen eerst op… Lees verder op Finalwebsites Blog » 0 2 2 Za 27…

  • Thomas Lapperre

    Retail en internet: wat staat ons nog te wachten? Foto: Marcel OostwijkDirect na het bericht vorige maand dat we uit de recessie gekomen waren, kwam het CBS met haar cijfers over het derde kwartaal. Het gaat nog steeds slecht in detailhandel, met…… Lees verder op DutchCowboys » 123 116 78 15 332 Wo 27…

  • Lotte Mol

    Wat Facebook kan leren van WeChat: de opmars van chatbots voor webcare Alleen al dit jaar voerde Facebook een groot aantal wijzigingen door. Via Facebook Messenger is het sinds kort mogelijk je locatie te delen met anderen. En na Stories op Snapchat, Instagram en WhatsApp, kun je nu ook via Facebook foto’s en filmpjes…

  • Roos Van Dam

    Van data naar inzicht met het FACT & ACT-model Stel, je bent online marketeer voor een koffiebranderij. Je besluit een a/b-test te doen om de verkoop van koffiezetapparaten te boosten. Er wordt een mooi design gemaakt met een aantal mooie foto’s, een grote groene call-to-action, 10 procent …; Lees verder op Marketingfacts » 0 20 20…

  • Armanda Kusse – Willems

    Zo start je met het automatiseren van je marketing [5 tips] Bij het automatiseren van je marketing gaan we er vaak vanuit dat je daarmee de capaciteit van het marketingteam op zal schalen. Dat kan inderdaad een voordeel zijn, maar geautomatiseerde marketing moet je vooral zien als een tool om de klantbeleving (nog… Lees…

  • Ryan Baij

    Rajiv Laigsingh (Bringly): ‘Omnichannel is bittere noodzaak’ Corona heeft de marketing van zijn klanten zeker veranderd, zegt Rajiv Laigsingh. Het wordt steeds belangrijker om klanten goed te bereiken en bedienen. De CEO van Bringly zal zijn visie hoerover uit de doeken doen op de Nima Mark… Lees verder op Marketingfacts » 0 12 12 Do 29 juli 2021 –…

  • Jeroen Naudts

    Vijf redenen waarom ‘bruggenbouwers’ een hoger risico op burn-out lopen In een organisatie heb je altijd medewerkers die erin slagen om anderen met elkaar te verbinden. Ondanks hun enorme betrokkenheid lopen deze bruggenbouwers een hoger risico op burn-out. Vijf onverwachte redenen die dit risico verhogen en die je mis… Lees verder op Bloovi »…

  • Thomas Lapperre » De laatste 7 dagen

    Groei in Big Data Analytics: meer budget, te weinig vaardigheden Het aantal organisaties dat van plan is om hun Big Data Analytics budgetten te verhogen, is bijna verdubbeld in de laatste 12 maanden. Volgens een nieuwe studie naar de toepassing van Big Data, de gebruikte technologie en de uitdagingen, is het budget ges… Lees…

  • Karel Zwaan

    Traffic vanaf dark social groeit, dat vraagt om strategie Meetbaarheid. Dat is een van de belangrijkste pilaren onder een (digitale) marketingstrategie. We meten, testen en ‘hacken’ onszelf naar een succesvolle campagne. Toch hebben we een enorme blinde vlek: dark social. Dit type verkeer wordt in de komende… Lees verder op Frankwatching » 0 19…