Tijd is geld, maar ook een goede voorspeller! Met customer journey analytics en machine learning kun je steeds meer inzichten verzamelen over wat er nu écht gebeurt in de individuele klantreis. In dit artikel leg ik iets uit op basis van het onderzoek dat ik verrichtte als masterstudent Data Dr… Lees verder op Marketingfacts »…
De toekomst van content is headless Veel contentmakers lopen stuk op afgescheiden systemen, beperkte samenwerking en verouderde technologie. Een headless CMS kan die problemen wegnemen. … Lees verder op Emerce » 0 0 0 Do 16 december 2021 – 10:10Siavash Moazzami VahidEmerce De reis van modemerk Marc O’Polo naar een headless CMS Marc O’Polo wil…
Lightcube lanceert ReviewDodo ReviewDodo is ontstaan tijdens een hackathon van softwarepartij Lightcube, die onder meer webshops en technische koppelingen maakt. De reviewtool moet ervoor zorgen dat webwinkeliers meer reviews vergaren, met bovendien een betere score. Medeoprichter Roa… Lees verder op Ecommerce News » 0 1 1 Wo 22 januari 2020 – 08:08Linda De VriesEcommerce…
Bakker.com: van postorderbedrijf naar multi-channel retailer In de bloemen- en plantensector is online winkelen nog niet erg gebruikelijk, maar dat verandert snel. Het zeventig jaar oude Bakker Hillegom wilde de trend voor zijn en zette dit jaar de transformatie in van Bakker Hillegom B.V. naar Bakker.com, vertelt… Lees verder op Emerce » 8 0…
Vernieuwing vereist een brancheaanpak Het beeld dat buitenstaanders hebben van het werken in de bouwnijverheid is dat het om zware arbeid gaat. Het werk vereist veel van het lichaam. Dat beeld klopt met de werkelijkheid, in zoverre dat bijna driekwart van het bouwplaatspersoneel de eigen fu… Lees verder op BouwKennisBlog » 0 0 54 Vr 13…
4 tips om je lokale vindbaarheid te verbeteren met SEO & SEA Vanuit je rol als consument ken je het wel: je hebt iets of iemand in de buurt nodig. Voor vermaak, omdat je een specialist nodig hebt of omdat je ergens heen wil. Je gaat naar Google en zoekt naar een aannemer, ongediertebestrijder…
4 formules voor een pakkende inleiding van je blog of artikel In dit artikel leer je een pakkende inleiding voor jouw blogartikelen te schrijven. Ik deel vier van mijn favoriete technieken, leg ze allemaal beknopt uit en geef bij elke techniek een praktisch voorbeeld. Als SEO-specialist heb ik al honderden blogartik… Lees verder op…
Vier handvatten voor effectief verandermanagement met OKR Veranderingen implementeren is altijd lastig. OKR is een methode die bij grote bedrijven effectief wordt ingezet. Lees hier hoe het werkt…. Lees verder op Emerce » 0 0 0 Wo 12 januari 2022 – 08:08Luuc Van Der AaEmerce
Breadcrumbs in je navigatie: wel of geen goed idee? Wanneer je op een website navigeert, wil je in sommige gevallen weten waar de pagina waar je zoekt zich bevindt in de website. Breadcrumbs, ook wel letterlijk vertaald ‘broodkruimels’, kunnen ervoor zorgen dat het pad… The post Breadcrumbs in je nav… Lees verder op Marketingmed…
Onderschat het marketingbelang van de juiste domeinnaam niet Het moment is daar. Na jarenlang broeden op jouw unieke idee van energiebesparende tiny houses in Nederland, wil je het concept kenbaar maken via een prachtig ontworpen website. Je kiest voor de domeinnaam ‘www.onlyforthelittleones.com’, waarbij je met de… Lees verder op Marketingfacts » 0 15 15…