De aandacht voor de effectiviteit van marketingcampagnes en het belang om de uitkomsten hiervan te kwantificeren, neemt toe. Marketeers staan voor de uitdaging met steeds minder budget steeds meer rendement te halen uit hun campagnes. Bovendien moeten zij...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 454
Marketingfacts

Je aandacht erbij houden is soms best moeilijk. Dat is niet alleen maar een gevoel, maar een uitspraak gebaseerd op een recent onderzoek: onze aandachtsspanne wordt alsmaar korter. Door al onze moderne afleidingen, van smartphones tot tablets, van e-mail...

Lees verder op Marketingfacts »

21 Facebook shares 21 0 Twitter shares 0 245
Marketingfacts

Je klanten hebben geen geheimen meer voor je en je denkt ze echt te kennen? Je weet in welke onderwerpen ze geïnteresseerd zijn, waar ze hun geld graag aan uitgeven en hoe ze het liefste communiceren. Vanaf nu wordt marketing een stuk eenvoudiger, toch?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 238
Marketingfacts

De kerstdagen zijn weer achter de rug, het nieuwe jaar staat voor de deur en menig werknemer heeft ook in 2014 van zijn werkgever of relatie een kerstpakket ontvangen. In weinig cao's en arbeidsvoorwaardenhandboeken zal je tegenkomen dat medewerkers recht...

Lees verder op Marketingfacts »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 78
Marketingfacts

Het is al vaak gezegd en geschreven, maar ik geloof er sterk in dat menselijke interactie en relaties een onderscheidende rol kunnen spelen bij klanttevredenheid. Technologie is ondergeschikt, faciliterend. Dat menselijke interactie en oprechte aandacht h...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/