Hoewel er wel een model is om een marketingcommunicatie-plan te maken, is er geen model dat de doelen en aandachtspunten rondom marketingcommunicatie op een rij zet. Daarom heb ik zelf een marketingcommunicatiemodel ontwikkeld. Met dit model ga ik inhoude...

Lees verder op Frankwatching »

37 Facebook shares 37 27 Twitter shares 27 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 64
Frankwatching

“Ik vind het een wazige tekst”, “Het raakt me niet”, “Kan het wat levendiger?”. Herken je dit soort feedback? Waarschijnlijk wel. Maar je kunt er weinig mee. Wat wordt er precies bedoeld met “raakt me niet” of “levendiger”? Gelukkig is...

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 35 Twitter shares 35 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 48
Frankwatching

Het lijken twee simpele knoppen in de alom bekende huisstijl van Google: 'Andere opties' versus 'Ik ga akkoord'. Ogenschijnlijk gelijkwaardig laten ze een vrije keus aan jou als gebruiker. Maar helaas. Dat is niet zo. De knoppen van Google beïnvloeden je...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 22 Twitter shares 22 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 34
Marketingfacts