“Ik vind het een wazige tekst”, “Het raakt me niet”, “Kan het wat levendiger?”. Herken je dit soort feedback? Waarschijnlijk wel. Maar je kunt er weinig mee. Wat wordt er precies bedoeld met “raakt me niet” of “levendiger”? Gelukkig is...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 35 Twitter shares 35 35
Frankwatching

Hoewel er wel een model is om een marketingcommunicatie-plan te maken, is er geen model dat de doelen en aandachtspunten rondom marketingcommunicatie op een rij zet. Daarom heb ik zelf een marketingcommunicatiemodel ontwikkeld. Met dit model ga ik inhoude...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Frankwatching

Het lijken twee simpele knoppen in de alom bekende huisstijl van Google: 'Andere opties' versus 'Ik ga akkoord'. Ogenschijnlijk gelijkwaardig laten ze een vrije keus aan jou als gebruiker. Maar helaas. Dat is niet zo. De knoppen van Google beïnvloeden je...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Marketingfacts

Ik weet het niet meer. In de ene reclame is 'gewoon' prima. Bij 'Gewoon goede verzekeringen' van Klaverblad bijvoorbeeld. In de andere commercial is 'anders' juist maatstaf: 'Ikea, elke dag anders'. Of 'Think different' van Apple. Ik v...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Marketingfacts

Op 18 februari 2019 is de Payment Service Directive 2 (PSD2) ingegaan. Sinds die datum kun jij bedrijven machtigen om eenmalig of doorlopend jouw bankrekening in te mogen zien. Dat klinkt eng. Maar in de praktijk biedt dit vooral voordelen. Zelfs op...

Lees verder op DutchCowboys »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
DutchCowboys

Vandaag debatteert de Tweede Kamer over de wijziging van de Mediawet 2008. Kamerlid Harry van der Molen (CDA) doet hierbij een voorstel om kindermarketing te beperken en jonge kinderen te beschermen tegen marketingacties. De belangrijkste reden: kinderen...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

Het is de maand van de meta-communicatie. Door het coronavirus vertellen we niet meer wat we doen, maar hoe we dat doen. Hoe moeten we thuiswerken met kinderen? Hoe kunnen we een online teammeeting inplannen? Hoe blijven we effectief in deze tijd? Deze vo...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Frankwatching

In dit artikel tien tips voor een betere 404-pagina. En heel veel voorbeelden van hoe het niet moet. ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Emerce

Waarom zou je kostbare tijd investeren in een bedrijfsprofiel op Google? Heel simpel: omdat je er de aandacht mee trekt. Zeker voor kmo’s is dat een welgekomen opportuniteit. Zo’n bedrijfspagina is dominant in de Google Rankings, het optimalise...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Bloovi

We kennen 'm allemaal wel van vroeger: de speelgoedbrochure van Intertoys. Uren, misschien zelfs dagen, bladerden we door de papieren brochure. Je zou denken dat de papieren brochure is uitgestorven in het huidige digitale tijdperk. Maar niet is minder wa...

Lees verder op Proven Context Blog »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Proven Context Blog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/