Een foto zegt meer dan duizend woorden wordt wel eens gezegd. Er zijn indrukwekkende voorbeelden waarvoor deze uitspraak gemaakt lijkt te zijn. In sommige situaties is inhoudelijke tekst echter belangrijker dan de bijbehorende foto. De afbeelding kan op d...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 5 Twitter shares 5 50
Heuvel Marketing

Wil je beter gevonden worden op Google, maar heb je geen idee hoe je dat aanpakt? In dit artikel ga ik in op de tool SEOmonitor die de SEO van jouw bedrijf in goede banen kan leiden. Er komen steeds meer tools voor zoekmachine optimalisatie op de markt en...

Lees verder op Heuvel Marketing »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 48
Heuvel Marketing

Het marketingvak ontwikkelt zich snel en dat is best lastig bij te benen als je de enige marketeer in het bedrijf bent. Je marketingteam uitbreiden is een manier om alle benodigde kennis en skills in huis te halen. Dat helpt niet alleen om de...

Lees verder op Heuvel Marketing »

38 Facebook shares 38 7 Twitter shares 7 45
Heuvel Marketing

Op 19 en 20 mei vond het marketingevenement The Inbounder plaats in Valencia. Mijn collega Inge en ik vielen er met onze neus in de spreekwoordelijke boter. We mochten steeds vooraan in de zaal plaatsnemen, kregen heerlijke hapjes voorgeschote...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 43
Heuvel Marketing

Een hele tijd geleden schreven we een artikel over de 10-4-1 regel. Dit artikel dateert alweer uit 2012 en ik vond het tijd voor een update! Naast een opfriscursus biedt deze blog ook een up-to-date strategie voor het publiceren in het huidige...

Lees verder op Heuvel Marketing »

39 Facebook shares 39 0 Twitter shares 0 39
Heuvel Marketing

Onlangs las ik het boek Inbound Marketing – get found using Google, Social Media and Blogs (Halligan & Shah, 2010). Het inspireerde me om te schrijven over Call-to-Actions, afgekort CTA’s. Een CTA is een knop of link op bijvoorbeeld een webpagina...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 3 Twitter shares 3 38
Heuvel Marketing

Hoe makkelijk is het voor jouw klanten om van zich te laten horen? Stel dat ze vragen hebben over jouw product of dienst, hebben ze dan directe contactpersonen (accountmanagers) of gebruiken ze het algemene telefoonnummer of contactformulieren...

Lees verder op Heuvel Marketing »

30 Facebook shares 30 8 Twitter shares 8 38
Heuvel Marketing

Wie zelf zijn blogs schrijft, heeft het vast al eens meegemaakt: twijfel rondom de schrijfwijze van bepaalde (vaak van oorsprong Engelse) woorden. Is het dit blog of deze blog? De ebook of het ebook? De white paper of het white paper? En dan heb ik het...

Lees verder op Heuvel Marketing »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 36
Heuvel Marketing

Hoe vaak vraag jij aan jouw klanten of ze tevreden zijn met jullie samenwerking? Grote kans dat je dat niet dagelijks doet. Je hoort of leest het misschien tussen de regels door, maar daar blijft het waarschijnlijk bij. Toch kan het slim zijn...

Lees verder op Heuvel Marketing »

27 Facebook shares 27 4 Twitter shares 4 31
Heuvel Marketing

Steeds vaker vormen bestaande klanten een belangrijk deel van de basis voor groei van je organisatie. Bijvoorbeeld omdat ze meer diensten bij je gaan afnemen (cross- en up sell) of omdat ze in hun netwerk positieve geluiden over jouw bedrijf v...

Lees verder op Heuvel Marketing »

23 Facebook shares 23 5 Twitter shares 5 28
Heuvel Marketing
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/