Merken die samenwerken met influencers hebben daar doorgaans twee redenen voor: groei in verkoop en groei in branding. In hoeverre wordt dat waargemaakt? ROI-kampioenen Om die vraag te beantwoorden is het goed om stil te staan bij de ROI-goeroes Binet en...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

Zelflerende algoritmen zijn geprogrammeerd vanuit de gedachte steeds efficiënter en dichter bij hun doel te komen. In dit artikel deel ik een aantal cases, waarin dit zelflerende algoritme centraal staat. Zo kun je er consumentengedrag mee voorspellen en...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Hoe beter een merk in staat is herhaald emoties aan te wakkeren, hoe groter de kans dat merkassociaties op emotioneel niveau worden verankerd in het brein....

Lees verder op Marketing Online »

3 Facebook shares 3 2 Twitter shares 2 5
Marketing Online
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/