Tweewekelijks delen NIMA Register Marketeers op Marketingfacts hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of relevant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? We recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde bo...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 22 Twitter shares 22 26
Marketingfacts

In haar derde boek 'Super Social' legt socialmedia-trainer Elja Daae uit hoe je in deze tijd effect hebt met de inzet van sociale media. Nu algoritmes continu veranderen, wordt het steeds moeilijker om je doelgroep te bereiken. Daardoor dreigen onder...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

​Welke boeken zijn interessant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Deze keer: ‘De Klant Energieke Organisatie’, door Sonja Stalfoort. Een...

Lees verder op Marketingfacts »

5 Facebook shares 5 10 Twitter shares 10 15
Marketingfacts

Welke boeken zijn interessant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Ditmaal Propaganda van Edward Bernays....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Welke boeken zijn interessant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Deze keer 'Futureproof' van Mike Hoogveld....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Met ‘Why winners give it all’ heb je een uiterst praktisch marketingboek in handen. Reclameman/marketeer Ed Stibbe beschrijft in zijn eerste boek op een zeer toegankelijke manier waarom voorkeursmerken altijd winnen en hoe jij dit ook zou kunnen....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Op Marketingfacts delen NIMA Register Marketeers hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of relevant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan? We recenseren de meest uiteenlopende marketing-gerelateerde boeken. Deze keer: 'A...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

De titel ‘Reframe’ wordt verklaard door de ondertitel: ‘Breng je klant in beeld met perceptiemanagement’. Reframe betekent voor mij: opnieuw kaderen. Dat is volgens mij ook wat de auteur ook bedoelt. Ervan uitgaand dat het beeld dat klanten nu van...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Zoals het ritme dat de drummer aangeeft in een band essentieel is voor de samenwerking tussen de overige bandleden, zo is Martijn Arets al jaren een constante factor die de ontwikkelingen in de platformeconomie aangeeft en duidt. Als consultant, als exper...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts

Het boek 'Merkdisruptie' gaat over honderd merken die gaan verdwijnen, de vijftien megatrends die dit veroorzaken en een strategie om de ondergang te voorkomen. De auteurs, brand-director Jeroen Cremer, merkstrateeg Frank Haveman en media-ondernemer...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/