B2B-marketeers willen impact maken. Vincent Sieben is gespecialiseerd in strategic marketing, market development en go-to-market campagnes, zowel nationaal als internationaal. Hij stelt dat je 'het' leert door het te doen dus: fail quick to...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Marketingfacts

B2B-marketeers willen impact maken. Marieke Heesakkers van Berkvens is groot pleitbezorger van het ambassadeursschap via verhalen en een consistente boodschap. Altijd, overal en júist in B2B, want zij heeft ervaren welke concrete resultaten je daarm...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts

B2B-marketeers willen impact maken. Frans Riemersma is gespecialiseerd in Marketing Automation. Hij stelt dat je vereisten eruit moeten zien als een hamer of schroevendraaier, niet als een Zwitsers zakmes....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

B2B-marketeers willen impact maken. Paul Hillesum is gespeciliseerd in True Story Telling. Hij stelt dat B2B Contentmarketing een goede verhouding moet bieden tussen 'features' en 'benefits'. Als je direct de diepte induikt, dan word je verleid&...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Marketingfacts

Wanneer Marketing Science Institute Ehrenberg-Bass resultaten van een nieuwe studie deelt, spitsen we onze oren. Een van de grootste researchinstituten op het gebied van marketing heeft de afgelopen jaren al menige interessante inzichten gedeeld. De kop i...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/