Afgelopen vrijdag heeft Google een grote verandering aan de opmaak van de zoekresultaatpagina bevestigd. De advertenties aan de rechterkant zijn verdwenen, er staan vaker vier betaalde zoekresultaten bovenaan de pagina en er komen meer advertenties onder...
Lees verder op Emerce »

60

0
501 Ma 22 februari 2016 - 05:05Nils RooijmansEmerceFriends of Search kan met recht het jaarlijkse onderonsje van veel search specialisten genoemd worden. Veel medewerkers van agencies, freelancers en in-house-adverteerders vullen de vloer en delen hun laatste inzichten en nieuwtjes met elkaar. Vaak gaan z...
Lees verder op Emerce »

6

0
187 Do 18 februari 2016 - 10:10Nils RooijmansEmerceGoogle Shopping groeit. Zowel in gebruik als in diensten op het platform. Wat kunnen we in Nederland verwachten dit jaar? En wat betekenen deze vernieuwingen voor de business van webwinkeliers? Google lichtte een tipje van de sluier op tijdens Friends of...
Lees verder op Emerce »

16

0
160 Ma 23 februari 2015 - 14:02Nils RooijmansEmerceSEO-specialisten kunnen niet zonder SEA-kennis. SEA-specialisten kunnen niet zonder SEO-kennis. Dat was de boodschap die de sprekers van Friends of Search 2017 tussen de regels door lieten schijnen. De fraaie line-up van het gezellig volle event was verde...
Lees verder op Emerce »

3

12
72 Di 21 februari 2017 - 12:12Nils RooijmansEmerceZet je remarketing al in binnen je search campagnes? Mooi. Maar je bent zeker niet de enige als je je nog afvraagt wat Dynamic Remarketing precies is en of het echt interessant is voor je bedrijf. Wat kun je ermee? En wegen de baten op tegen de kosten? Mi...
Lees verder op Emerce »

3

0
54 Wo 05 augustus 2015 - 14:02Nils RooijmansEmerceIn de herfst van 2015 introduceerde Google ‘Customer Match’; een uitbreiding op haar Adwords advertentieplatform die je in staat stelt je eigen klantdata te gebruiken bij het targeten van Google gebruikers. Inmiddels zijn we zo’n vier maanden verder...
Lees verder op Emerce »

1

0
38 Wo 03 februari 2016 - 14:02Nils RooijmansEmerceMoeten we standaard Google’s nieuwe 'Optimize ad rotation' gebruiken en A/B-testen laten varen? Ja. Waarschijnlijk dacht je dat deze testen de manier zijn om de beste advertenties te ontdekken en te tonen, SEA-icoon Martin Röttgerding gooit dat beeld...
Lees verder op Emerce »

16

17
33 Vr 24 november 2017 - 09:09Nils RooijmansEmerceOver een maand vind in Bologna het SEA event Adworld Experience plaats. Eén van de betere conferenties voor Adwords specialisten in Europa. Tijdens het event is oa de gerespecteerde Adwords Scripts autoriteit Frederick Vallaeys aanwezig voor een workshop...
Lees verder op Emerce »

1

0
28 Vr 18 maart 2016 - 15:03Nils RooijmansEmerceEen maand geleden vond in Bologna het SEA-event Adworld Experience plaats. Tijdens het event was onder andere “PPC Hero’s #1 most influential PPC Expert” Purna Virji aanwezig om over Voice Search te praten. Voice Search is een onderwerp waarover de...
Lees verder op Emerce »

2

8
10 Di 23 mei 2017 - 14:02Nils RooijmansEmerceAdworld Experience, het event voor SEA- en CRO-specialisten verenigt elk jaar veel internationale sprekers en deelnemers uit diverse landen. Dit jaar met twee opvallende sprekers: Andrew Lolk en Liam Wade. Leer alles over opschalen van adwords voor e-c...
Lees verder op Emerce »

0

10
10 Wo 30 mei 2018 - 05:05Nils RooijmansEmerce