Als je een beetje hebt opgelet kan het je niet ontgaan zijn: audio is aan een opmars bezig. Zelfs lokale kranten besteden er aandacht aan. Net nu je dacht dat je alles op orde had. Een hip reclamebureau dat altijd passende muziekjes voor je...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

De opkomst van voice is onmiskenbaar en digitale radio is hard op weg een digitaal massamedium te worden. Tegelijkertijd explodeert het aantal formats voor online video en groeit het bereik van podcasts. De markt vraagt dus om mé...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Of we nou op weg zijn naar een schermloze toekomst of niet, geluid gaat een steeds belangrijkere rol spelen in hoe merken met hun publiek omgaan. En hoe vooruitstrevend een sonic identity ook klinkt, een tijdperk zonder visuele beeldmerken...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Marketingfacts

Muziek in campagnes kan zorgen voor sterke associaties. En natuurlijk het liefst met het merk zelf. Zodat op het juiste moment, jouw merk herinnerd wordt als relevante optie. Niets is daarin effectiever dan een muzikale trigger. Maar werkt dat ook met é...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/