Wie wil er nou niet creatief zijn? Dat is goud waard. En niet alleen voor marketeers, reclamejongens en marcommers! In vrijwel elke werkomgeving galmt het geregeld door gangen: “Dit moet beter”, “Hoe maken we voor onze klant echt het ver...

Lees verder op Frankwatching »

41 Facebook shares 41 44 Twitter shares 44 239 LinkedIn shares 239 0 GooglePlus shares 0 324
Frankwatching

Online marketeers, omarm de mobile revolution! Recent las je hier in mijn deel 1/2 over smartphonegebruik én 4 webtechnieken voor een mobielvriendelijke(re) website. Next step: content. Die moet jouw mobiele doelgroepen én zoekmachines op specifieke wij...

Lees verder op Frankwatching »

51 Facebook shares 51 47 Twitter shares 47 112 LinkedIn shares 112 6 GooglePlus shares 6 216
Frankwatching

Lees jij dit artikel op je smartphone? Die kans is groot. Zeg je anno 2017 online, dan zeg je: mobile. Wie een website optimaal wil inzetten én laten renderen, moet kritisch nadenken over hoe online content effectief wordt ingericht op de behoeften van...

Lees verder op Frankwatching »

29 Facebook shares 29 39 Twitter shares 39 122 LinkedIn shares 122 4 GooglePlus shares 4 194
Frankwatching

Jij begrijpt heel goed waarom je als merk met content marketing aan de slag moet. en nadat je een content marketing strategie hebt gedocumenteerd, is de volgende stap: daadwerkelijk content creëren. maar, beste mede-marketeers, we weten allemaal dat dit...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 136 LinkedIn shares 136 1 GooglePlus shares 1 142
Emerce

Op élk moment in de salesfunnel kun je met de juiste content mooie klantrelaties opbouwen en versterken. Die te creëren touch points moet je altijd aan twee zaken koppelen: doelgroeprelevantie én je primaire bedrijfsdoelstellingen. Het leidt tot onders...

Lees verder op Emerce »

14 Facebook shares 14 0 Twitter shares 0 110 LinkedIn shares 110 2 GooglePlus shares 2 126
Emerce

Wie alle laatste ins en outs wil weten van Google Analytics c.q. Universal Analytics, bezoekt op 16 & 17 juni de GAUC, oftewel de Google Analytics User Conference 2015. De Training Day en Conference Day zijn ingedeeld op 3 kennisniveaus, en zitten bo...

Lees verder op Traffic Builders »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 106 LinkedIn shares 106 0 GooglePlus shares 0 113
Traffic Builders

Ik zou hier een spitsvondig intro kunnen schrijven over waarom iedere (content)marketeer met infographics aan de slag zou moeten. Dat daarmee bijvoorbeeld complexe informatie veel makkelijker te begrijpen wordt. Maar nee. Focus je gewoon op de door mij vo...

Lees verder op Traffic Builders »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 103 LinkedIn shares 103 2 GooglePlus shares 2 111
Traffic Builders

Het komt niet vaak voor dat Google zo openlijk een nieuwe rankingfactor aankondigt: de zoekreus gaat per direct SSL / HTTPS als rankingsignaal inzetten (wereldwijd). Voor elke online marketeer dus iets om goed bij stil te staan. Maar hoe? Voorlopig is het...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 84 LinkedIn shares 84 19 GooglePlus shares 19 103
Emerce

Online marketeers die nog steeds blind zijn voor de absolute meerwaarde van een doordachte content marketing strategie, leven vast onder een uitgeharde laag lava afgedekt met gewapend beton. Op élk moment in de salesfunnel kun je met de juiste content mo...

Lees verder op Traffic Builders »

21 Facebook shares 21 0 Twitter shares 0 70 LinkedIn shares 70 0 GooglePlus shares 0 91
Traffic Builders

Jij begrijpt heel goed waarom je als merk met content marketing aan de slag moet. En nadat je een content marketing strategie hebt gedocumenteerd, is de volgende stap: daadwerkelijk content creëren. Maar, beste mede-marketeers, we weten allemaal dat dit...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 87 LinkedIn shares 87 0 GooglePlus shares 0 87
Traffic Builders