Een positieve bijdrage aan de wereld leveren, dat is in de kern waar de purpose economy om draait. Een groeimarkt, want wereldwijd stijgt het aantal miljoenenbedrijven met een maatschappelijke missie. Ook in Nederland. Wat zijn de succesfactoren van derge...

Lees verder op Emerce »

45 Facebook shares 45 0 Twitter shares 0 124
Emerce

Bij succesvolle Nederlandse webshops denken we al snel aan bekende namen als Coolblue en bol.com. In de luwte zijn echter tal van marktpartijen actief die ook vaak tientallen miljoenen euro’s omzetten. Wie zijn deze relatief onbekende spelers? Hoe gaan...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 53 Twitter shares 53 53
Emerce

Een campagne voor zeven A-merken in Nederlandse supermarkten heeft in enkele dagen gezorgd voor activatie van meer dan honderdduizend consumenten, meldt cashback platform Scoupy....

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 23
Emerce

De online videoconsumptie ontwikkelt zich in hoog tempo. En is een van de redenen dat online advertentievolumes inmiddels groter zijn dan die van tv. Toch is serieuze business genereren allerminst vanzelfsprekend in deze jonge branche. Rijst de vraag: is...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 16 Twitter shares 16 21
Emerce

Na twee succesvolle exits en een portfolio aan investeringen richt Janneke Niessen (41) zich een groot deel van haar tijd op het aanjagen van diversiteit in de techsector. Een precair onderwerp, dat gezien het tekort aan talent echter steeds urgenter word...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 15 Twitter shares 15 20
Emerce

Per 1 september 2016 is Eric-Jan Vis (53) commercieel directeur bij NPB Media, een van de grootste buitenreclame-exploitanten in Nederland....

Lees verder op Emerce »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 17
Emerce

Retailketen IKEA gedraagt zich steeds meer als een techbedrijf. Wat voor de buitenwereld langzaamaan zichtbaar wordt in de winkels, maar zich vooral ook in design- en ontwikkelprocessen afspeelt. “De time to market wordt steeds korter”, stelt Nederlan...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Emerce

Kunstmatige intelligentie is overal, zo lijkt het. Het neemt ons steeds meer taken uit handen, waarmee de invloed op het leven en de maatschappij groeit. En dus, stellen steeds meer critici, is het de hoogste tijd om ons niet alleen over commerciële kans...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Emerce

Laagdrempeligheid is key bij online videofitnessplatform Fitchannel.com. Geen data uit wearables, maar simpelweg vragen beantwoorden. Met succes. Internationaal opschalen volgt spoedig, vertelt oprichter Michael Moser....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Emerce

De Europese outlet fashionmarkt wordt geschat op ruim twintig miljard euro en speelt zich grotendeels af in offline kanalen. Dus ligt er een enorm potentieel voor een efficiënt online platform, stelt Max Klijnstra (27), co-CEO en medeoprichter van het sn...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 9 Twitter shares 9 14
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/