Een positieve bijdrage aan de wereld leveren, dat is in de kern waar de purpose economy om draait. Een groeimarkt, want wereldwijd stijgt het aantal miljoenenbedrijven met een maatschappelijke missie. Ook in Nederland. Wat zijn de succesfactoren van derge...

Lees verder op Emerce »

45 Facebook shares 45 0 Twitter shares 0 124
Emerce

Bij succesvolle Nederlandse webshops denken we al snel aan bekende namen als Coolblue en bol.com. In de luwte zijn echter tal van marktpartijen actief die ook vaak tientallen miljoenen euro’s omzetten. Wie zijn deze relatief onbekende spelers? Hoe gaan...

Lees verder op Emerce »

21 Facebook shares 21 53 Twitter shares 53 74
Emerce

Op andere platformen wordt het Chinese TikTok gehaat en verguisd vanwege de plaatsvervangende schaamte die veel van de korte filmpjes […]...

Lees verder op Emerce »

34 Facebook shares 34 11 Twitter shares 11 45
Emerce

Retailketen IKEA gedraagt zich steeds meer als een techbedrijf. Wat voor de buitenwereld langzaamaan zichtbaar wordt in de winkels, maar zich vooral ook in design- en ontwikkelprocessen afspeelt. “De time to market wordt steeds korter”, stelt Nederlan...

Lees verder op Emerce »

10 Facebook shares 10 17 Twitter shares 17 27
Emerce

Het in de gamewereld gewortelde Twitch ontwikkelt zich tot een steeds bredere videodienst. Inmiddels gaat het stevig de strijd aan met YouTube. En dat brengt groeiende commerciële mogelijkheden met zich mee....

Lees verder op Emerce »

11 Facebook shares 11 14 Twitter shares 14 25
Emerce

Een campagne voor zeven A-merken in Nederlandse supermarkten heeft in enkele dagen gezorgd voor activatie van meer dan honderdduizend consumenten, meldt cashback platform Scoupy....

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 23
Emerce

Laagdrempeligheid is key bij online videofitnessplatform Fitchannel.com. Geen data uit wearables, maar simpelweg vragen beantwoorden. Met succes. Internationaal opschalen volgt spoedig, vertelt oprichter Michael Moser....

Lees verder op Emerce »

8 Facebook shares 8 14 Twitter shares 14 22
Emerce

De online videoconsumptie ontwikkelt zich in hoog tempo. En is een van de redenen dat online advertentievolumes inmiddels groter zijn dan die van tv. Toch is serieuze business genereren allerminst vanzelfsprekend in deze jonge branche. Rijst de vraag: is...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 16 Twitter shares 16 21
Emerce

Na twee succesvolle exits en een portfolio aan investeringen richt Janneke Niessen (41) zich een groot deel van haar tijd op het aanjagen van diversiteit in de techsector. Een precair onderwerp, dat gezien het tekort aan talent echter steeds urgenter word...

Lees verder op Emerce »

5 Facebook shares 5 15 Twitter shares 15 20
Emerce

Per 1 september 2016 is Eric-Jan Vis (53) commercieel directeur bij NPB Media, een van de grootste buitenreclame-exploitanten in Nederland....

Lees verder op Emerce »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 17
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/