Alle goede bedoelingen ten spijt, is online video soms toch nog een beetje het ondergeschoven kindje binnen contentmarketing. Hoewel onderzoek keer op keer uitwijst dat video meer en meer in trek is bij consumenten, blijft het verleidelijk voor marketeers...

Lees verder op Frankwatching »

42 Facebook shares 42 0 Twitter shares 0 371
Frankwatching

Net als vorig jaar hebben we de Online Video Monitor uitgevoerd, een onderzoek naar de mate én manier waarop marketeers online video inzetten binnen hun marketingactiviteiten. De opvallendste uitkomst is dat video (eindelijk) opschui...

Lees verder op Marketingfacts »

21 Facebook shares 21 0 Twitter shares 0 139
Marketingfacts

Waar je vroeger met een televisiecommercial op prime time makkelijk een belangrijk deel van je doelgroep kon bereiken, is dat tegenwoordig een stuk lastiger geworden. Maar het afnemende bereik van televisie is niet het enige relevante gevolg van het einde...

Lees verder op Marketingfacts »

21 Facebook shares 21 39 Twitter shares 39 138
Marketingfacts

Hoe beter je iemand kent, des te persoonlijker het mag worden. Dat geldt niet alleen voor privérelaties, maar ook voor marketing. Zo zijn consumenten met name te spreken over gepersonaliseerde video’s op het moment dat ze al klant zijn bij een bedrijf....

Lees verder op Marketingfacts »

20 Facebook shares 20 0 Twitter shares 0 135
Marketingfacts

Esmée, Max, Jan, Job en Anouk; allemaal speelden ze een hoofdrol in een online video die in ons collectieve geheugen is gegrift. De afgelopen tien jaar zijn er zo veel memorabele video's gemaakt in Nederland, dat het tijd is om de mooiste bij te sc...

Lees verder op Marketingfacts »

18 Facebook shares 18 0 Twitter shares 0 51
Marketingfacts

Begin er maar eens aan: een zoektocht naar de meest beeldbepalende online video van de afgelopen tien jaar. Er is genomineerd, gestemd, heel veel gestemd op de verkiezing, en oh boy, wat hebben we een mooie en terechte winnaar... 'Kijk Kanker De Wereld Ui...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 46
Marketingfacts

Continu in plaats van eenmalig, liever een goed format dan alleen virals: dat is hoe marketeers anno 2018 in het kort over online video denken. De zesde editie van de Online Video Monitor (OVM) van Quadia Online Video en Marketingfacts laat zien dat de ba...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Marketingfacts

De opkomst van het internet heeft de wereld van de video op zijn kop gezet. De meeste corporate video's die nu online worden geplaatst, zijn informatief en gericht op het vergroten van naamsbekendheid....

Lees verder op Emerce »

25 Facebook shares 25 0 Twitter shares 0 25
Emerce

Online video heeft in tien jaar tijd een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. In 2003 was de bandbreedte van de meeste internetgebruikers nog zo laag dat ‘online video’ betekende dat je heel......

Lees verder op Frankwatching »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 22
Frankwatching

2013 zou wel eens de geschiedenisboeken in kunnen gaan als het jaar waarin online video en mobiel elkaar het jawoord gaven. Als we de meest recente socialmediacijfers mogen geloven, dan is de groei van het aantal video's die worden gedeeld via een smartph...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 11
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/