De e-mail nieuwsbrief is nog altijd het medium met de meeste conversie. Gebruik van de juiste titels, teksten, timing, testen en verzendlijsten vergroot de effectiviteit van nieuwsbrieven aanmerkelijk. Hiervoor geeft deze how-to een aantal vuistregels. Wa...

Lees verder op Marketingfacts »

74 Facebook shares 74 0 Twitter shares 0 386
Marketingfacts

Posts, blogs, vlogs en video's. De dagelijkse berg aan content groeit. Hoe kom je daar nog bovenuit? Er wordt veel tijd gestoken in het verzamelen van bewijzen, argumenten en het omzetten daarvan in een inhoudelijk verhaal. Terwijl emotie doorslaggevend i...

Lees verder op Marketingfacts »

35 Facebook shares 35 44 Twitter shares 44 365
Marketingfacts

Influencer marketing draait vaak om het halen van een groot bereik met een bekende influencer. Groter bereik betekent een lagere betrokkenheid. Voor het verhogen van betrokkenheid is werken met meerdere kleinere influencers aan te raden. Je kunt beter tar...

Lees verder op Marketingfacts »

34 Facebook shares 34 0 Twitter shares 0 144
Marketingfacts

Dat je geld kunt ophalen via een crowdfundingplatform is mooi meegenomen. Veel interessanter zijn de functies als platform voor marktonderzoek, kweekvijver van ambassadeurs, marketingtool en PR-bureau. De grote kracht zit hem niet in de 'funding' maa...

Lees verder op Marketingfacts »

23 Facebook shares 23 37 Twitter shares 37 142
Marketingfacts

Ieder jaar kijkt iedereen weer uit naar een paar weken vakantie. Die weken moeten dan ook goed worden besteed. Dat betekent bestemmingen en accommodaties vergelijken. Nog wel. Want in de toekomst gebruikt de reisorganisatie big data om die perfecte v...

Lees verder op Marketingfacts »

16 Facebook shares 16 0 Twitter shares 0 134
Marketingfacts

In 2019 is meer dan de helft van de Nederlandse bevolking ouder dan 50. Een groep die jong is van geest. En goed voor 50 procent van de bestedingen. Terwijl vloggende 50-plusser eraan komen, zien we 50-plussers in campagnes alleen hoortoestellen en z...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 52 Twitter shares 52 52
Marketingfacts

Jij als marketeer beïnvloedt dagelijks keuzes van klanten. En met je budgetten voed je wellicht grote techreuzen en hun algoritmes. Wat als je bewust verantwoordelijkheid neemt? Dan bouw je een impactvol (persoons)merk. Je krijgt een kompa...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts

Plotseling en ruw. Dat was mijn kennismaking met Google Analytics 4. Er zijn deels nieuwe rapporten, zónder de bekende bounce- en uitstappercentages. En mét onder andere 'betrokkenheid' en 'scrolls'. Google Analytics 4 is een stap van bereik naar b...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/