De homepage wordt nu nog vaak gezien als de voordeur van de online winkel. Toch belanden shoppers steeds vaker direct op de productpagina, bijvoorbeeld via social media of een e-maillink. Dit betekent dat je nog meer moet focussen op de productpagina om d...

Lees verder op Frankwatching »

53 Facebook shares 53 43 Twitter shares 43 96
Frankwatching

Fysieke winkels zijn niet ten dode opgeschreven. Wie volop inzet op beleving, kan best wel een mooie toekomst uitbouwen. Dat kan door volop gebruik te maken van de nieuwste technologie. Retailers als OGER, met een vestiging in Antwerpen, tonen ho...

Lees verder op Bloovi »

13 Facebook shares 13 8 Twitter shares 8 21
Bloovi

“We moeten de klant centraal zetten in alles wat we doen.” Hoe vaak hoorde je een retailspecialist die uitspraak al verkondigen? Ik zou er niet van schrikken als je de term ‘consumer experience’ na tal van conferenties, artikels en interne...

Lees verder op Bloovi »

4 Facebook shares 4 11 Twitter shares 11 15
Bloovi

Dit najaar zullen eindejaarsaankopen voor de eerste maal meer via de smartphone dan via andere toestellen gebeuren. De helft van deze aankopen is trouwens nu al achter de rug. En wist je dat Instagram zich opwerpt als snelst groeiend social media...

Lees verder op Bloovi »

9 Facebook shares 9 5 Twitter shares 5 14
Bloovi

Wie in het steeds veranderende retaillandschap van vandaag echt het verschil wil maken, kan maar beter heel goed luisteren naar wat de shoppers echt willen. Wat wil de consument vandaag? Vijf belangrijke inzichten in klantengedrag: geschreven door...

Lees verder op Bloovi »

5 Facebook shares 5 7 Twitter shares 7 12
Bloovi

De feestdagen zijn achter de rug en de winter solden liggen ook al een paar weken achter ons. In beide periodes zien we één belangrijke trend terugkeren: het internet is een grote winkeletalage waardoor de consument steeds vaker zijn cadeaus en p...

Lees verder op Bloovi »

3 Facebook shares 3 8 Twitter shares 8 11
Bloovi

Customerservice is allang niet meer het afvoerputje van het bedrijf. Hoe meer je investeert in de klantenservice, des te beter worden je product, marketing en sales. Marlous Heiser, senior manager Global Consumer Service bij adidas geeft haar visie hierop...

Lees verder op Emerce »

6 Facebook shares 6 4 Twitter shares 4 10
Emerce

Solden. Tot eind januari kon je online en offline shoppen met stevige kortingen. Vandaag kan je koopjes doen, want alle winkels willen af van hun laatste winterstukken. Maar op de echte volgende solden is het nog wachten tot 1 juli. Winkels doen...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Bloovi

Van de tijd die we op onze smartphone zitten besteden we 85 procent aan apps, dus stellen we zeer hoge eisen aan snelheid en gebruiksgemak.  DENHAM de Jeanmaker uit Amsterdam deed het. Het fashionmerk wist niet alleen heel veel fans te verleiden om de ap...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 7 Twitter shares 7 9
Emerce

Is de fysieke winkel nog steeds relevant? Het is dé hamvraag die blijft terugkomen. Dat online shopping aan populariteit wint kan niemand meer ontkennen. Op Black Friday vorig jaar stelden enkele webwinkels vlak na middernacht een grote koopgolf v...

Lees verder op Bloovi »

1 Facebook shares 1 6 Twitter shares 6 7
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/