“Authenticiteit wordt zwaar overschat, klanten verwachten vooral consistentie”, vertelde marketinggoeroe Seth Godin in een gesprek met Bloovi vorig jaar. En we kunnen hem daarin alleen maar gelijk geven. Authentiek is immers geen kernwaarde van...

Lees verder op Bloovi »

15 Facebook shares 15 11 Twitter shares 11 26
Bloovi

Nu Halloween achter de rug is en de kerstmuziek op repeat staat, kunnen we de horrorverhalen achter ons laten en het terug hebben over hoop. Hoewel het lezen van het opiniestuk van Rik Vera over de horror van smartphone zombies en key opinion leade...

Lees verder op Bloovi »

14 Facebook shares 14 11 Twitter shares 11 25
Bloovi

Nu Halloween achter de rug is en de kerstmuziek op repeat staat, kunnen we de horrorverhalen achter ons laten en het terug hebben over hoop. Hoewel het lezen van het opiniestuk van Rik Vera over de horror van smartphone zombies en key opinion leade...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Bloovi