Voordat je verder leest wil ik alvast mijn excuses aanbieden. Dit blog gaat je namelijk tijd kosten. Veel tijd. Sorry daarvoor. Ik ga je namelijk keihard aan het werk zetten. Slechts een klein deel van jullie zal tevreden achterover kunnen leunen na het l...

Lees verder op Marketingmed »

29 Facebook shares 29 113 Twitter shares 113 188
Marketingmed

Google’s ‘Voor mobiel’ label: wat je niet verteld werd In het laatste kwartaal van 2014 introduceerde Google het label ‘Voor mobiel’ in haar zoekresultaten. Dit label laat zien welke websites goed werken op een mobiel apparaa...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 47
Letterzaken

Een vergeten én onderschat onderdeel van website-optimalisatie is het optimaliseren van afbeeldingen. Afbeeldingen optimaliseren doe je absoluut niet alleen voor SEO, ook voor je gebruiker. Vanuit het oogpunt van toegankelijkheid zijn afbeeldingen ook ee...

Lees verder op Letterzaken »

45 Facebook shares 45 2 Twitter shares 2 47
Letterzaken

Dat ik me met SEO bezighoud is wel duidelijk. En als je me een beetje volgt, weet je ook dat SEO echt niet het enige is dat ik belangrijk vind. Zo is conversie-optimalisatie (CRO) ook onderdeel van wat ik doe. Wat mij betreft zijn ze beide belangrijk en z...

Lees verder op Letterzaken »

41 Facebook shares 41 0 Twitter shares 0 41
Letterzaken

Column – Bij films en tv-series krijg je een stortvloed aan credits in de aftiteling. Iedereen die heeft meegewerkt wordt genoemd. Tv-programma’s hebben een aftiteling waarin regisseur, producent, productiemaatschappij en andere bijdragers hun cre...

Lees verder op Frankwatching »

7 Facebook shares 7 27 Twitter shares 27 34
Frankwatching

Op de een of andere manier zijn er bepaalde elementen die nog steeds onterecht als SEO-factor worden aangemerkt. Eén van die elementen is de meta-omschrijving. Hoog tijd om duidelijkheid te verschaffen over de functie van de meta-omschrijving en waarom h...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 31
Letterzaken

In 2014 kondigde Google al aan HTTPS als SEO-factor mee te gaan wegen. In een blog dat ik daar toen over schreef was mijn advies om niet enkel voor het SEO-effect een SSL-certificaat aan te schaffen voor jouw website. Je kunt er nu alleen niet meer onderu...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Letterzaken

Wanneer je serieus bezig bent met SEO, is de kans groot dat je de naam Keyboost wel eens tegengekomen bent. Zelfs wanneer je niet eens zo actief bent met je eigen website, kun je wel eens een mail hebben ontvangen van Keyboost, Gregory Liénard of iPower,...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Letterzaken

Welke SEO-technieken kies jij? Hoe vaak ik niet hoor als ik over SEO praat met mensen: “iedereen vertelt weer wat anders”. Klopt. Helaas. Want wie moet jij nu geloven? Dat is -zeker voor buitenstaanders- heel lastig, dat begrijp ik. Laat ik ee...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 17
Letterzaken

Heel vervelend, al die algoritme-updates van Google, vind je ook niet? Oké sorry, ik moet eerlijk zeggen dat ik ze niet vervelend vind. Die updates dienen een doel en je hoeft er beslist geen last van te hebben. Echt niet. In dit artikel leg ik je enkel...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Letterzaken
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/