Voordat je verder leest wil ik alvast mijn excuses aanbieden. Dit blog gaat je namelijk tijd kosten. Veel tijd. Sorry daarvoor. Ik ga je namelijk keihard aan het werk zetten. Slechts een klein deel van jullie zal tevreden achterover kunnen leunen na het l...

Lees verder op Marketingmed »

29 Facebook shares 29 113 Twitter shares 113 188
Marketingmed

Google’s ‘Voor mobiel’ label: wat je niet verteld werd In het laatste kwartaal van 2014 introduceerde Google het label ‘Voor mobiel’ in haar zoekresultaten. Dit label laat zien welke websites goed werken op een mobiel apparaa...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 47
Letterzaken

Op de een of andere manier zijn er bepaalde elementen die nog steeds onterecht als SEO-factor worden aangemerkt. Eén van die elementen is de meta-omschrijving. Hoog tijd om duidelijkheid te verschaffen over de functie van de meta-omschrijving en waarom h...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 31
Letterzaken

In 2014 kondigde Google al aan HTTPS als SEO-factor mee te gaan wegen. In een blog dat ik daar toen over schreef was mijn advies om niet enkel voor het SEO-effect een SSL-certificaat aan te schaffen voor jouw website. Je kunt er nu alleen niet meer onderu...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Letterzaken

Wanneer je serieus bezig bent met SEO, is de kans groot dat je de naam Keyboost wel eens tegengekomen bent. Zelfs wanneer je niet eens zo actief bent met je eigen website, kun je wel eens een mail hebben ontvangen van Keyboost, Gregory Liénard of iPower,...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Letterzaken

Welke SEO-technieken kies jij? Hoe vaak ik niet hoor als ik over SEO praat met mensen: “iedereen vertelt weer wat anders”. Klopt. Helaas. Want wie moet jij nu geloven? Dat is -zeker voor buitenstaanders- heel lastig, dat begrijp ik. Laat ik ee...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 17
Letterzaken

Heel vervelend, al die algoritme-updates van Google, vind je ook niet? Oké sorry, ik moet eerlijk zeggen dat ik ze niet vervelend vind. Die updates dienen een doel en je hoeft er beslist geen last van te hebben. Echt niet. In dit artikel leg ik je enkel...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Letterzaken

In zijn artikel over skyscraper content legt Pim de Rooij uit hoeveel content bijdraagt goede vindbaarheid en autoriteit. Een prima verhaal, waarbij ik het vooral ook eens ben met de conclusie: het gaat om de inhoud... The post Bouw je eigen stad vol con...

Lees verder op Marketingmed »

10 Facebook shares 10 4 Twitter shares 4 14
Marketingmed

Afbeeldingen op je website optimaliseren Een van de aspecten waar ik naast tekst op let bij het optimaliseren van websites, is het juiste gebruik van afbeeldingen. Hier gaat namelijk nog veel mis, terwijl afbeeldingen ook bijdragen aan je vindbaarheid. D...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 11
Letterzaken

Tekst heeft een enorme impact op jouw organisatie. Gek genoeg onderschatten veel organisaties nog steeds de kracht van woorden. En bezuinigen ze dus op teksten. Een copywriter is niet nodig, denken ze. Want iedereen kan wel een tekst schrijven. Fout. Teks...

Lees verder op Letterzaken »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Letterzaken
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/