Dat de klant tegenwoordig écht koning is, hoef ik niet meer te vertellen. Dat we allemaal snakken naar methoden om de vinger te krijgen achter ál die klantbehoeftes, is volkomen duidelijk. Om tevreden, loyale, terugkerende, gelukkige klanten te krijgen...

Lees verder op Frankwatching »

21 Facebook shares 21 0 Twitter shares 0 681
Frankwatching

De winnaars van de 15e Intranet Design Annual maakten indruk met dappere designs, contentsupport, UX-onderzoek, responsive design, goede beelden en Sharepoint-oplossingen die nog niet eerder vertoond werden. In januari dit jaar publiceerde Nielsen Norman...

Lees verder op Frankwatching »

23 Facebook shares 23 0 Twitter shares 0 256
Frankwatching

Het is de eerste week van januari, dus goede voornemens mogen best nog even gemaakt worden. Ik pleit voor één goed voornemen dat je als communicatieadviseur kunt maken: bekijk en herijk (opnieuw) je communicatiestrategie, in het licht van je organisati...

Lees verder op Frankwatching »

26 Facebook shares 26 0 Twitter shares 0 125
Frankwatching

Als je als bedrijf niet innoveert, besta je over 5 jaar niet meer. Maar wat komt daar allemaal bij kijken? Het eerste waar je misschien aan denkt, is technische innovatie. Maar juist ook mensen in organisaties spelen een cruciale rol. Alleen moeten ze wel...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 62 Twitter shares 62 62
Frankwatching

Organisaties zijn zich er steeds meer van bewust dat samen het gesprek aangaan over de klant en de klantreis past in de wereld van morgen. Hoe zorg je voor een geweldige ervaring voor je klanten? Hoe betrek je je collega’s op de voor- en achtergron...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Frankwatching

Bij het regelen van hun zaken met overheden, willen mensen dat deze instanties merkbaar inspelen op wat zij nodig hebben als klant. Ze willen gezien en gehoord worden. Dat is geheel in lijn met het motto ‘de klant centraal’, dat vrijwel elke organisat...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Je bereikt je klant door een persoonlijke relatie met hem aan te gaan, emotie terug te brengen in je marketing, kritisch te kijken naar je content én door te meten. Dit artikel geeft je vele tips en tricks om ervoor te zorgen dat customer centric denken,...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Als je echt klantgericht wil werken, moeten alle medewerkers snappen voor wie en waarom ze hun werk doen. En echt willen bijdragen aan (verbetering van) de dienstverlening. Maar here’s the thing: dat weten en willen ze allang. Sterker nog: ze borrel...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/