Je hebt een schitterende webshop en je krijgt ook regelmatig orders binnen, het gaat de goede kant op. Je wilt doorpakken en het is nu dan ook de tijd om door te groeien. Maar waar begin je? En wat verandert er in 2018 ten opzichte van een jaar eerder als...

Lees verder op Whello »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Whello

Nog voordat een website project van start gaat, hebben we allerlei grootse ideeën over hoe alle website-elementen met elkaar moeten samenhangen. We brainstormen over termen als wireframes, content management en lastige API-koppelingen die haarfijn op elk...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Whello

Het coronavirus heeft hard toegeslagen in Nederland. Veel bedrijven merken de gevolgen daarvan, bijvoorbeeld minder traffic en minder leads. Maar uit het verleden blijkt dat er ook kansen zijn tijdens een crisis. De gevolgen van het coronavirus kunnen je...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello

Het coronavirus is wereldwijd onderwerp van gesprek. Het virus grijpt snel om zich heen, ook in Nederland. Vandaar de strenge maatregelen om verdere verspreiding tegen te gaan. Een van die maatregelen is zoveel mogelijk thuiswerken. Maar hoe zorg je voor...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello

Niet lang geleden lanceerde Amazon zijn marketplace op de Nederlandse markt. SEO wordt vaak automatisch gerelateerd aan het vergroten van de organische vindbaarheid van een website voor de zoekmachine Google. Vergeten wordt dat marketplaces zoals Amazon e...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello

Of het nu een advertentie, landingspagina of e-mail is: Elk kanaal dat je inzet, bestaat uit meerdere succesfactoren. Denk bijvoorbeeld aan het design, de tekst, de call to action, de koppen, de plaats van een advertentie en nog veel meer. Er zijn dus en...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello

Consumenten en bedrijven maken hun keuzes door online te oriënteren. Om hen te bereiken en te overtuigen moet jij online indruk maken. Ondanks alle kansen die online marketing biedt, kan het ook best een overweldigende wereld zijn. Want waar moet je begi...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello

Google Adwords; waarschijnlijk de meest efficiënte en populaire manier om online te adverteren. Dagelijks zijn er wereldwijd miljoenen betaalde advertenties te zien op Google, die geplaatst worden door honderdduizenden bedrijven. Toch zal je zien dat bep...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello

The post 4 redenen om je Adwords campagne uit te besteden appeared first on Whello....

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello

Met allerlei veranderingen en evoluties van moderne technologieën doen kleine en middelgrote bedrijven werkelijk alles wat ze kunnen om bij te blijven. Bedrijven van de oude stempel veranderen hun stugge bedrijfsmodel in een online model. De ouderwetse m...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/