Hoe ziet jouw online plan eruit? Is dat een rechte lijn die doelgericht naar voren werkt? Of is het meer een kronkelige lijn die voor een hoop vraagtekens zorgt? Voor een groot aantal bedrijven die online actief zijn, zal het tweede scenario bekend voorko...

Lees verder op Whello »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 6
Whello

Online marketing verandert met de dag en wat vandaag ‘hot’ is, is morgen alweer uit de mode. Alles dat online is, evolueert en dat geldt ook zeker voor online marketing. Hoe ziet online marketing er in de toekomst dan uit? We verbazen ons nu al over h...

Lees verder op Whello »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 5
Whello

Eén van de belangrijkste optimalisatie mogelijkheden in Google Adwords zijn de uitsluitingszoekwoorden. Dit zijn de zoekwoorden waar je absoluut NIET op gevonden wilt worden. Je wilt tenslotte alleen betalen voor relevante klikken. We gaan je een handje...

Lees verder op Whello »

5 Facebook shares 5 0 Twitter shares 0 5
Whello

Blijft jouw online marketing beperkt tot zo nu en dan een gezellige foto op Facebook? Zonde! We begrijpen dat jij je liever richt op de tevredenheid van je gasten in het restaurant. En toegegeven, daar ben je natuurlijk al druk genoeg mee. Tegelijkertijd...

Lees verder op Whello »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 4
Whello

Twintig jaar geleden zouden we vijf minuten geduldig luisteren naar de schelle piepgeluiden van de inbelmodem om daarna dolblij het internet te kunnen gebruiken. Nu klikken we een website al weg als het een fractie van een seconde te lang duurt om te lade...

Lees verder op Whello »

3 Facebook shares 3 0 Twitter shares 0 3
Whello

Volgens Hubspot (2017) zeggen 61% van de marketeers te willen investeren in hun SEO prestaties. SEO blijft dus een belangrijke pijler voor veel bedrijven. Wat ons betreft is dat een uitstekend argument om naar de belangrijkste SEO trends te kijken die he...

Lees verder op Whello »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Whello

Je hebt een schitterende webshop en je krijgt ook regelmatig orders binnen, het gaat de goede kant op. Je wilt doorpakken en het is nu dan ook de tijd om door te groeien. Maar waar begin je? En wat verandert er in 2018 ten opzichte van een jaar eerder als...

Lees verder op Whello »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Whello

Dat online marketing zo goed meetbaar is, maakt het mogelijk om elke uitgegeven euro te verantwoorden. Resultaten waren nog nooit zo tastbaar en dat betekent dat de directeur continu in je nek zit te hijgen. Want elke euro moet zichzelf terugbetalen. Maar...

Lees verder op Whello »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Whello

Met allerlei veranderingen en evoluties van moderne technologieën doen kleine en middelgrote bedrijven werkelijk alles wat ze kunnen om bij te blijven. Bedrijven van de oude stempel veranderen hun stugge bedrijfsmodel in een online model. De ouderwetse m...

Lees verder op Whello »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Whello

Google Adwords; waarschijnlijk de meest efficiënte en populaire manier om online te adverteren. Dagelijks zijn er wereldwijd miljoenen betaalde advertenties te zien op Google, die geplaatst worden door honderdduizenden bedrijven. Toch zal je zien dat bep...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello