Anne surft naar de website van het energiebedrijf en zoekt naar antwoorden. Ze scant de tekst. Pas in de derde alinea leest ze het antwoord op haar vraag. “Zeg dat dan meteen”, zegt ze en klikt de pagina weg. Lang niet elke lezer is net zo ged...

Lees verder op Frankwatching »

344 Facebook shares 344 80 Twitter shares 80 424
Frankwatching

Weet jij waarom je doet wat je doet? En kun je dat nu meteen vertellen als ik je ernaar vraag? Veel ondernemers beginnen over wat ze doen. Een gemiste kans, want juist in jouw verhaal, jouw drijfveren, jouw visie, kennis en energie: daarin zit jouw onders...

Lees verder op Frankwatching »

46 Facebook shares 46 40 Twitter shares 40 86
Frankwatching

Als ondernemer wil je een band opbouwen met je klanten. Dat kan lastig zijn in deze tijd van overvolle agenda’s en dagelijkse stortvloeden aan socialmedia-posts. Storytelling biedt daarvoor de oplossing. Dankzij storytelling kun je in korte tijd een kra...

Lees verder op Frankwatching »

27 Facebook shares 27 18 Twitter shares 18 45
Frankwatching

Mijn advies aan elke ondernemer is om in eerste instantie altijd zelf je teksten te schrijven. Jij kent jezelf en je doelgroep het beste. En dat zijn twee belangrijke elementen bij het schrijven van een tekst. Heb je geen zin of tijd (meer) om zelf tekste...

Lees verder op Frankwatching »

14 Facebook shares 14 24 Twitter shares 24 38
Frankwatching