Anne surft naar de website van het energiebedrijf en zoekt naar antwoorden. Ze scant de tekst. Pas in de derde alinea leest ze het antwoord op haar vraag. “Zeg dat dan meteen”, zegt ze en klikt de pagina weg. Lang niet elke lezer is net zo ged...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 83 Twitter shares 83 83
Frankwatching

Weet jij waarom je doet wat je doet? En kun je dat nu meteen vertellen als ik je ernaar vraag? Veel ondernemers beginnen over wat ze doen. Een gemiste kans, want juist in jouw verhaal, jouw drijfveren, jouw visie, kennis en energie: daarin zit jouw onders...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 40 Twitter shares 40 40
Frankwatching

Mijn advies aan elke ondernemer is om in eerste instantie altijd zelf je teksten te schrijven. Jij kent jezelf en je doelgroep het beste. En dat zijn twee belangrijke elementen bij het schrijven van een tekst. Heb je geen zin of tijd (meer) om zelf tekste...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Frankwatching

Copywriting: iedereen kan het leren. Al is het alleen maar omdat er klassieke schrijftechnieken zijn die je kunt gebruiken. Dit betekent niet dat je – als je zo’n structuur volgt – automatisch briljante teksten schrijft. Wat zo’n techn...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

Hoe komt het toch dat die ene collega meteen snapt wat je bedoelt, terwijl die andere collega het maar niet lijkt te begrijpen. Alsof je Chinees spreekt, terwijl jij vindt dat je heel duidelijk bent… Maar is dat wel zo? Ieder mens is anders en heeft een...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

Als ondernemer wil je een band opbouwen met je klanten. Dat kan lastig zijn in deze tijd van overvolle agenda’s en dagelijkse stortvloeden aan socialmedia-posts. Storytelling biedt daarvoor de oplossing. Dankzij storytelling kun je in korte tijd een kra...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Waar gaat het in marketing al jaren mis? Hoe moet je je marketing niet inzetten, en hoe juist wel? Als je net zoals ik ben, krijg je jeuk bij de woorden marketing en sales. Je denkt aan gladde autoverkopers die je een gammele roestbak proberen aan te smer...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/