Chatbots en artificial intelligence; iedereen heeft er wel eens van gehoord, maar wat is het precies? Speciaal voor professionals die te maken hebben met artificial intelligence of werken met chatbots hebben wij deze Chatbot & AI Glossary ontwikkeld....

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Obi4wan Blog

Organisaties zijn steeds beter in staat de juiste tone of voice te bepalen. Het is een proces van veel uitproberen, vallen en opstaan. Naast tone of voice is ook de conversational human voice een belangrijk aspect binnen webcare. Maar wat is conversationa...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Obi4wan Blog

Paul de Vries is Social Media Manager bij Decathlon. We spraken hem over zijn ervaring met chatbots en de toepassing van OBI Engage binnen het webcare team. In de 3 jaar dat hij bij Decathlon werkt heeft Paul het bedrijf én het aantal klantvragen enorm z...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 25 Twitter shares 25 25
Obi4wan Blog

Ja hoor, daar is-tie weer: het taalfouten onderzoek van OBI4wan! Ook dit jaar verzonnen we toffe, hilarische en prachtige taal in onze tweets, posts en hashtags. Naast stijl- en schrijffouten, zijn we op social media ook erg goed in het door elkaar gebrui...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Obi4wan Blog

Artificial intelligence. Is dat een computer? Een robot? Een zelfsturende auto? De toekomst? Hoe definiëren de experts artificial intelligence?  Vormt kunstmatige intelligentie een bedreiging voor de mensheid of is het juist een mooie aanvulling op ons...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Obi4wan Blog

Hoe staat het dit jaar met onze spelling op social media? Drinken we onze cappuccino anno 2019 met één of twee keer een ‘c’ en welke pannenkoek schrijft er nog ‘pannekoek’? In het jaarlijkse taalfoutenonderzoek van OBI4wan delen we de grappigste...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Obi4wan Blog

Wist je dat marketing en chatbots goed samen gaan? Service- en webcare-afdelingen hebben vaak aan het begin van het aankoopproces te maken met potentiële klanten. De rol van service verandert hierdoor. In plaats van alleen maar reactief antwoorden, kunne...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

Inhaken loont: inhakers worden gemiddeld drie keer zo vaak gedeeld op social media dan niet-inhakers en het bereik van een inhaker gaat verder dan alleen de vaste volgers of fans van een organisatie of merk. Geen belangrijk moment missen in 2020...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

Het gaat goed met DHL! De Customer Service van de pakketdienst won onlangs de Nationale CQ-test en mag zich beste klantadviseur van Nederland noemen. Ik sprak met Bas Vogels, supervisor en trainer van het Customer Service team. Bas vertelt over de meerwa...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Obi4wan Blog

Wist je dat marketing en chatbots heel goed samen gaan? Service en webcare afdelingen hebben vaak al aan het begin van een aankoopproces te maken met potentiële klanten. De rol van service verandert hierdoor van het geven van alleen reactieve antwoorden...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Obi4wan Blog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/