“Schijnwinkelen is de nieuwe shoppingtrend,” meldde het Metro Nieuws. Dit principe wordt ook wel gezien als het ‘kijken, kijken en niet kopen’. Consumenten laden online winkelmandjes vol met producten en laten dit vervolgens staan. Dit verschijn...

Lees verder op Marketingmed »

26 Facebook shares 26 0 Twitter shares 0 26
Marketingmed

Content signalen en link signalen zijn de meest belangrijke factoren om hoog te scoren in Google. Veel bedrijven richten zich voornamelijk op linkbuilding. Ook op content, maar dit kan regelmatig geoptimaliseerd worden. Merk je dat... The post 7 tips om j...

Lees verder op Marketingmed »

11 Facebook shares 11 0 Twitter shares 0 11
Marketingmed

Vanaf 28 mei 2018 wordt overal in Europa de Algemene verordening gegevensbescherming van kracht. Deze wet is in Nederland de vervanger van de Wet bescherming persoonsgegevens en stelt strengere eisen aan bedrijven. Het is dus... The post De Algemene veror...

Lees verder op Marketingmed »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingmed

Het blijft een flinke uitdaging om regelmatig voor nieuwe content te zorgen. Vaak wordt er afgevraagd waarom er nu zo’n druk op verse content ligt en of dit daadwerkelijk meer bezoekers naar de website trekt. Het antwoord is vrij simpel. Pagina’s die...

Lees verder op Internet Succes Gids »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 1
Internet Succes Gids

Het veranderen van bedrijfsnaam is een onderdeel van re-branden. Dit houdt in dat een huidig merk omgezet wordt naar een nieuw merk, met nieuwe waarden. Whello is ook het resultaat van een naamsverandering, voorheen bekend als IntroMarketeers. Dit merk is...

Lees verder op Whello »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Whello