De huidige digitale wereld biedt marketeers enorme kansen om klanten op een creatieve manier dichter bij een merk te betrekken. Deze kansen zijn echter waardeloos als marketeers hun rendement niet duidelijk kunnen aantonen aan het senior management van de...

Lees verder op Marketingfacts »

32 Facebook shares 32 0 Twitter shares 0 630
Marketingfacts

We leven in een tijd waarin we onbewust steeds vaker communiceren met zelfdenkende, intelligente machines op basis van algoritmes. Het gemak dat de algoritmes ons bieden, lijkt de ethische overwegingen te overschaduwen. Juist in onze informatiemaatschappi...

Lees verder op Marketingfacts »

15 Facebook shares 15 0 Twitter shares 0 107
Marketingfacts

Financiële instellingen investeren veel geld in het digitaliseren en innoveren van klantcontact om de klantervaring te optimaliseren. Daarbij richten ze zich op de processen en wordt de medewerkerservaring vaak vergeten. Terwijl het juist de verbinding i...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Emerce