Programmatic advertising heeft in een korte tijd de display markt op z’n kop gezet. Wij verwachten dat dit binnenkort ook zal gebeuren voor Digital Out of Home (hierna te noemen DooH) en voor de televisiemarkt. Met die gedachte heb ik een onderzoek geda...

Lees verder op Emerce »

27 Facebook shares 27 6 Twitter shares 6 33
Emerce

Programmatic advertising heeft in een korte tijd de displaymarkt op z’n kop gezet. Wij verwachten dat dit binnenkort ook zal gebeuren voor digital out of home (DooH) en voor de televisiemarkt. Met die gedachte hebben wij onderzoek gedaan naar de ontwikk...

Lees verder op Marketingfacts »

11 Facebook shares 11 22 Twitter shares 22 33
Marketingfacts

Programmatic advertising, welk online bureau heeft er niet van gehoord of over gelezen? Deze manier van advertentieruimte inkopen heeft in een korte tijd de display markt op z’n kop gezet. Wij verwachten dat dit binnenkort ook zal gebeuren voor Digital...

Lees verder op Traffic Builders »

13 Facebook shares 13 7 Twitter shares 7 20
Traffic Builders

Eén heel hot buzzwoord in de digitale markt is Addressable TV. Nog niet eerder gehoord? Met Addressable TV wordt bedoeld dat je tijdens jouw avondje TV kijken een reclameblok ziet met advertenties die voor jou relevant zijn. Dus niet de maandverbandrecla...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Emerce

Ik ga je vertellen wat de ontwikkelingen zijn van programmatic advertising binnen televisie en wat dit voor jou kan betekenen als adverteerder. Ook ga ik iets dieper in op verschillende advertentie formaten zoals Addressable TV en HbbTV....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Emerce

Wat doet digitalisering met radio en televisie en wat zijn de gevolgen voor relevantie en meetbaarheid? De traditionele kanalen hebben een flinke make over gekregen. Een massa-medium bestaat niet meer. Toch?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Geschatte leestijd: 9 minuten In 2017 en 2018 heb ik geschreven over de digitalisering binnen out of Home en (addressable) televisie. Ook heeft mijn collega Daphne geschreven over  ontwikkelingen binnen radio; Allemaal digitale ontwikkelingen binnen...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Traffic Builders

Eén heel hot buzzwoord in de digitale markt is Addressable TV. Nog niet eerder gehoord? Met Addressable TV wordt bedoeld dat je tijdens jouw avondje TV kijken een reclameblok ziet met advertenties die voor jou relevant zijn. Dus niet de maandverbandrecla...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 1 Twitter shares 1 1
Traffic Builders

In mijn vorige blog heb ik kort omschreven wat programmatic advertising is en heb ik de ontwikkelingen binnen Digital Out Of Home (DooH) besproken aan de hand van cases. In dit tweede deel ga ik je vertellen wat de ontwikkelingen zijn van programmatic adv...

Lees verder op Traffic Builders »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Traffic Builders
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/