Zodra een bedrijf besluit om een chatbot in het serviceproces te implementeren, kan de daadwerkelijke ontwikkeling van de chatbot binnen enkele weken worden afgerond. Maar wat gebeurt er als de chatbot het daglicht ziet? Wanneer klanten via live chat op d...

Lees verder op Obi4wan Blog »

37 Facebook shares 37 18 Twitter shares 18 55
Obi4wan Blog

De hype rond chatbots en de voorspelling van Gartner dat 50% van alle middelgrote en grote ondernemingen binnen 2 jaar chatbots zullen gebruiken, kan leiden tot slapeloze nachten voor medewerkers van de klantenservice. Maar zijn die zorgen legitiem? Zal d...

Lees verder op Frankwatching »

17 Facebook shares 17 19 Twitter shares 19 36
Frankwatching

Zodra een bedrijf besluit om een chatbot in het serviceproces te implementeren, kun je de daadwerkelijke ontwikkeling binnen enkele weken afronden. Maar wat gebeurt er als de chatbot het daglicht ziet? Als klanten via livechat op de website, in Facebook M...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Frankwatching

Het aantal serviceberichten dat binnenkomt via social media en messaging kanalen is de afgelopen jaren aanzienlijk toegenomen. Zo zag HEMA in 2017 een toename van 60% van het volume ten opzichte van 2016. Inmiddels verwerkt HEMA ongeveer 30.000 berichten...

Lees verder op Obi4wan Blog »

12 Facebook shares 12 12 Twitter shares 12 24
Obi4wan Blog

Als communicatieprofessional ben je continu op zoek naar manieren om processen te stroomlijnen en kwaliteit te bewaken. Chatbots kunnen daarbij helpen. De toepassing ervan zorgt voor meer efficiëntie, kostenverlaging en een verhoogde klant- en medewerker...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Obi4wan Blog

De hype rond chatbots en de voorspelling van Gartner dat 50% van alle middelgrote en grote ondernemingen binnen de komende 2 jaar chatbots zullen gebruiken, kan leiden tot slapeloze nachten voor medewerkers van de klantenservice. Het vervangen van mensen...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Obi4wan Blog

Voor veel klanten zijn social media kanalen tegenwoordig favoriet om in contact te komen met organisaties. De vraag of een organisatie naast de traditionele kanalen, zoals telefoon en e-mail, ook klantenservice op Twitter, Facebook en Whatsapp moet bieden...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Obi4wan Blog

Op 29 november was ik te gast bij het Social Service Congres in Utrecht. Met meerdere sessies en het centrale thema ‘service doe je samen’, stond het congres in het teken van inspiratie en inzichten op het gebied van webcare en service. In dit blog de...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Obi4wan Blog

Van 19 tot 21 februari is OBI4wan in Berlijn vertegenwoordigd op CCW 2019, Europa’s grootste congresvakbeurs voor call- en contactcenters en klantenservice. Tijdens de driedaagse beurs komen ongeveer 8200 bezoekers alles te weten over de laatste trends...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Obi4wan Blog

De ideale community manager kent zijn doelgroep van binnenuit en weet welke content en formats goed presteren binnen deze community. Hij houdt zich bezig met de gemeenschap op sociale netwerken, in fora en op review platformen. Hij luistert, beantwoordt v...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Obi4wan Blog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/