Zodra een bedrijf besluit om een chatbot in het serviceproces te implementeren, kun je de daadwerkelijke ontwikkeling binnen enkele weken afronden. Maar wat gebeurt er als de chatbot het daglicht ziet? Als klanten via livechat op de website, in Facebook M...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Frankwatching

Zodra een bedrijf besluit om een chatbot in het serviceproces te implementeren, kan de daadwerkelijke ontwikkeling van de chatbot binnen enkele weken worden afgerond. Maar wat gebeurt er als de chatbot het daglicht ziet? Wanneer klanten via live chat op d...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Obi4wan Blog

Op 25 april 2019 komen experts op het gebied van chatbots en artificial intelligence bij elkaar tijdens de tweede editie van de Chatbot Conference, waar onderwerpen als flow design, conversation design, NLP, content en voice interfaces aan bod komen. OBI4...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Obi4wan Blog

Customer service agents zorgen er als gezicht van een organisatie voor dat potentiële en bestaande klanten de best mogelijke ervaring hebben. Ze weten hoe ze waardevolle gesprekken met klanten kunnen voeren en hoe ze vragen en problemen moeten oplossen....

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

De hype rond chatbots en de voorspelling van Gartner dat 50% van alle middelgrote en grote ondernemingen binnen 2 jaar chatbots zullen gebruiken, kan leiden tot slapeloze nachten voor medewerkers van de klantenservice. Maar zijn die zorgen legitiem? Zal d...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Frankwatching

Met trots kondigen wij de lancering aan van drie strategische samenwerkingen met CM.com, TOPdesk en Freshchat. Dankzij de partnerships worden chatbot integratie en directe communicatie met klanten via WhatsApp voor organisaties nog gemakkelijker. Het beri...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Obi4wan Blog

Als communicatieprofessional ben je continu op zoek naar manieren om processen te stroomlijnen en kwaliteit te bewaken. Chatbots kunnen daarbij helpen. De toepassing ervan zorgt voor meer efficiëntie, kostenverlaging en een verhoogde klant- en medewerker...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Obi4wan Blog

De hype rond chatbots en de voorspelling van Gartner dat 50% van alle middelgrote en grote ondernemingen binnen de komende 2 jaar chatbots zullen gebruiken, kan leiden tot slapeloze nachten voor medewerkers van de klantenservice. Het vervangen van mensen...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Obi4wan Blog

Het aantal serviceberichten dat binnenkomt via social media en messaging kanalen is de afgelopen jaren aanzienlijk toegenomen. Zo zag HEMA in 2017 een toename van 60% van het volume ten opzichte van 2016. Inmiddels verwerkt HEMA ongeveer 30.000 berichten...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Obi4wan Blog

Social media en het internet bieden organisaties een schat aan vrij toegankelijke gegevens die erg waardevol zijn voor reputatiemanagement en klantenservice. Met behulp van monitoring tools krijgen organisaties inzicht in een groot aantal interessante vra...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Obi4wan Blog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/