Het aantal serviceberichten dat binnenkomt via social media en messaging kanalen is de afgelopen jaren aanzienlijk toegenomen. Zo zag HEMA in 2017 een toename van 60% van het volume ten opzichte van 2016. Inmiddels verwerkt HEMA ongeveer 30.000 berichten...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 71 Twitter shares 71 71
Obi4wan Blog

Met trots kondigen wij de lancering aan van drie strategische samenwerkingen met CM.com, TOPdesk en Freshchat. Dankzij de partnerships worden chatbot integratie en directe communicatie met klanten via WhatsApp voor organisaties nog gemakkelijker. Het beri...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Obi4wan Blog

Er is veel gebeurd op het gebied van chatbot ontwikkeling de afgelopen jaren. Gebruiksvriendelijke en AI gedreven chatbot platforms hebben de manier waarop we chatbots bouwen ingrijpend veranderd. De tijd dat alleen technische mensen bots kunnen bouwen, l...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Obi4wan Blog

Als communicatieprofessional ben je continu op zoek naar manieren om processen te stroomlijnen en kwaliteit te bewaken. Chatbots kunnen daarbij helpen. De toepassing ervan zorgt voor meer efficiëntie, kostenverlaging en een verhoogde klant- en medewerker...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Obi4wan Blog

De klant verwacht snelle en kwalitatief goede antwoorden op vragen via het kanaal van zijn of haar voorkeur. Het vinden van de juiste strategie om deze klanten het best te helpen gaat verder dan ‘ik wil mijn reactietijd met 10% verlagen’ of ‘ik wil...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Frankwatching

Nog niet zo lang geleden was het voor velen van ons ondenkbaar om een organisatie draaiende te houden als iedereen op afstand zou werken. Maar toen regeringen wereldwijd maatregelen aankondigden om het coronavirus te bestrijden, moesten veel organisaties...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Obi4wan Blog

Voor veel klanten zijn social media kanalen tegenwoordig favoriet om in contact te komen met organisaties. De vraag of een organisatie naast de traditionele kanalen, zoals telefoon en e-mail, ook klantenservice op Twitter, Facebook en Whatsapp moet bieden...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Obi4wan Blog

De ideale social media community manager kent zijn doelgroep van binnen en van buiten en weet welke content en formats goed presteren binnen de online community van het merk. Hij houdt zich bezig met de community op sociale netwerken, in fora en op review...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Obi4wan Blog

Als social media professional heb je waarschijnlijk al gehoord over social media listening en social media monitoring. Vaak worden deze twee termen door elkaar gebruikt en je kunt je afvragen of ze hetzelfde betekenen of dat er een belangrijk verschil is...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Obi4wan Blog

Zodra een bedrijf besluit om een chatbot in het serviceproces te implementeren, kan de daadwerkelijke ontwikkeling van de chatbot binnen enkele weken worden afgerond. Maar wat gebeurt er als de chatbot het daglicht ziet? Wanneer klanten via live chat op d...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Obi4wan Blog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/