Zodra een bedrijf besluit om een chatbot in het serviceproces te implementeren, kun je de daadwerkelijke ontwikkeling binnen enkele weken afronden. Maar wat gebeurt er als de chatbot het daglicht ziet? Als klanten via livechat op de website, in Facebook M...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Frankwatching

Zodra een bedrijf besluit om een chatbot in het serviceproces te implementeren, kan de daadwerkelijke ontwikkeling van de chatbot binnen enkele weken worden afgerond. Maar wat gebeurt er als de chatbot het daglicht ziet? Wanneer klanten via live chat op d...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Obi4wan Blog

Op 25 april 2019 komen experts op het gebied van chatbots en artificial intelligence bij elkaar tijdens de tweede editie van de Chatbot Conference, waar onderwerpen als flow design, conversation design, NLP, content en voice interfaces aan bod komen. OBI4...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Obi4wan Blog

De hype rond chatbots en de voorspelling van Gartner dat 50% van alle middelgrote en grote ondernemingen binnen 2 jaar chatbots zullen gebruiken, kan leiden tot slapeloze nachten voor medewerkers van de klantenservice. Maar zijn die zorgen legitiem? Zal d...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Frankwatching

Met trots kondigen wij de lancering aan van drie strategische samenwerkingen met CM.com, TOPdesk en Freshchat. Dankzij de partnerships worden chatbot integratie en directe communicatie met klanten via WhatsApp voor organisaties nog gemakkelijker. Het beri...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Obi4wan Blog

Als communicatieprofessional ben je continu op zoek naar manieren om processen te stroomlijnen en kwaliteit te bewaken. Chatbots kunnen daarbij helpen. De toepassing ervan zorgt voor meer efficiëntie, kostenverlaging en een verhoogde klant- en medewerker...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Obi4wan Blog

De hype rond chatbots en de voorspelling van Gartner dat 50% van alle middelgrote en grote ondernemingen binnen de komende 2 jaar chatbots zullen gebruiken, kan leiden tot slapeloze nachten voor medewerkers van de klantenservice. Het vervangen van mensen...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Obi4wan Blog

Het aantal serviceberichten dat binnenkomt via social media en messaging kanalen is de afgelopen jaren aanzienlijk toegenomen. Zo zag HEMA in 2017 een toename van 60% van het volume ten opzichte van 2016. Inmiddels verwerkt HEMA ongeveer 30.000 berichten...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Obi4wan Blog

Voor veel klanten zijn social media kanalen tegenwoordig favoriet om in contact te komen met organisaties. De vraag of een organisatie naast de traditionele kanalen, zoals telefoon en e-mail, ook klantenservice op Twitter, Facebook en Whatsapp moet bieden...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Obi4wan Blog

De European Communication Summit staat voor de deur - een goed moment om na te denken over het afgelopen jaar en de goede dingen die sindsdien zijn gebeurd. Vorig jaar deelden we onze visie over hoe een continue datastroom van inzichten van klanten, thoug...

Lees verder op Obi4wan Blog »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Obi4wan Blog
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/