Klanten gaan tegenwoordig gebukt onder een feedback overload. Er is een overkill aan pop-ups en feedbackformulieren die op ze worden afgevuurd. Dus is het heel belangrijk een goede feedbackstrategie te bepalen, zodat je inspanningen ook echt iets oplevere...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

NPS viert bijna haar 20e verjaardag. In 2003 schreven Reichheld, Bain & Company en Satmetrix Systems hierover in de Harvard Business Review. De NPS-score laat zien hoe tevreden en loyaal klanten zijn door slechts één simpele vraag te stellen. Klinkt...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Kortgeleden werd me tijdens mijn beoordelingsgesprek gevraagd mezelf te beoordelen. Hmm, interessant! Ik sta nu eenmaal niet bekend als de overenthousiaste positieveling die hoge cijfers rondstrooit. Noem het nuchter, maar je ziet me niet snel ergens een...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Een van dé marketingtrends van de afgelopen jaren is Growth Marketing. Of eigenlijk trend, want het is een nieuwe manier en specialisatie van marketing. Als we GrowthTribe mogen geloven zijn er alleen bij hun al 16.000 marketeers langs geweest die meer o...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Met december als lijstjesmaand, is januari vaak een maand om vooruit te blikken. Zo doen wij dat ook graag. 2022 belooft weer een bijzonder jaar te worden op marketinggebied. Gaan we echt een cookieless-era in, wordt de Metaverse een succes of eerder een...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

We chatten dagelijks wat af met zijn allen, zowel zakelijk als privé. Je zal de eerste niet zijn die iemand appt met de vraag of het uitkomt als je even belt. Het lijkt wat omslachtig, maar we zien meer en meer dat we het liefst via de chat met elkaar co...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Om online klanten vast te houden is het belangrijk te weten waar ze naar op zoek zijn. Ga dus het gesprek met ze aan, maar doe dat met een duidelijk plan....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

Heb je vrienden en familie gevraagd een 5 sterren review achter te laten zonder dat ze iets bij je gekocht hebben of heb je wel eens een (onterechte) slechte review verwijderd? Of reviews ingekocht?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/