In het kijkgedrag van Nederlanders vinden interessante ontwikkelingen plaats. Wat zijn de actuele verhoudingen tussen tv-kijken, online video kijken en mobiel kijkgedrag? Hoe verschilt dat per doelgroep? En welke partijen zullen in de toekomst gaan groeie...

Lees verder op Frankwatching »

19 Facebook shares 19 31 Twitter shares 31 50
Frankwatching

Retail zit in een turbulente periode. Winkelketens sluiten, vestigingen worden uitgedund, het aantal winkelbezoekers daalt in hoog tempo en relatief nieuwe online toetreders pakken in korte tijd grote marktaandelen. In deze nieuwe situatie is de consume...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 47 Twitter shares 47 47
Frankwatching

In hoeverre hebben mensen tegenwoordig nog vertrouwen in wat politici, media en bedrijven zeggen? En in welke mate beïnvloedt dat het effect van reclame?   Het vertrouwen in bedrijven, media, overheden en NGO’s daalt sinds 2008 wereldwijd, aldus de Ed...

Lees verder op Frankwatching »

1 Facebook shares 1 19 Twitter shares 19 20
Frankwatching