Retail zit in een turbulente periode. Winkelketens sluiten, vestigingen worden uitgedund, het aantal winkelbezoekers daalt in hoog tempo en relatief nieuwe online toetreders pakken in korte tijd grote marktaandelen. In deze nieuwe situatie is de consume...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 47 Twitter shares 47 47
Frankwatching

In het kijkgedrag van Nederlanders vinden interessante ontwikkelingen plaats. Wat zijn de actuele verhoudingen tussen tv-kijken, online video kijken en mobiel kijkgedrag? Hoe verschilt dat per doelgroep? En welke partijen zullen in de toekomst gaan groeie...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Frankwatching

In hoeverre hebben mensen tegenwoordig nog vertrouwen in wat politici, media en bedrijven zeggen? En in welke mate beïnvloedt dat het effect van reclame?   Het vertrouwen in bedrijven, media, overheden en NGO’s daalt sinds 2008 wereldwijd, aldus de Ed...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Frankwatching

Een meerderheid van de Nederlanders vindt duurzaamheid belangrijk. Toch kopen we met z’n allen wat minder duurzaam tijdens de coronacrisis. Ook opvallend: hoe ouder, hoe duurzamer. In dit artikel vind je meer retail-inzichten over duurzaamheid én w...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/