“Kabinet wil verbod op ongevraagde telefonische verkoop”; zo koppen verschillende kranten begin deze maand. Staatssecretaris Mona Keijzer (Economische Zaken en Klimaat) wil in de wet vastleggen dat bedrijven en organisaties consumenten all...
Lees verder op Heuvel Marketing »

38

6
44 Vr 26 oktober 2018 - 06:06Meike CremersHeuvel MarketingDe economie trekt aan, de zaken gaan goed en dat betekent dat er ruimte ontstaat om te investeren in je marketingactiviteiten. Je oriënteert je op de mogelijkheden en besluit dat je je online marketing op poten wil zetten of wil uitbreiden. J...
Lees verder op Heuvel Marketing »

18

8
26 Di 04 september 2018 - 06:06Meike CremersHeuvel MarketingIk en mijn collega’s hebben allemaal een communicatiestudie gedaan. Vers uit de collegebanken gingen we, gewapend met een flinke dosis kennis, de arbeidsmarkt op. Eenmaal aan de slag in de marketingwereld kwamen we er stuk voor stuk achter d...
Lees verder op Heuvel Marketing »

5

9
14 Vr 14 juli 2017 - 06:06Meike CremersHeuvel Marketing‘De eerste indruk is goud waard,’ zeggen ze weleens. Dit geldt in het echte leven, maar zeker ook online. Hier presenteer je jouw bedrijf door middel van een website. Natuurlijk bestaat een goede moderne website uit meerdere elementen maar...
Lees verder op Heuvel Marketing »

0

13
13 Vr 24 maart 2017 - 07:07Meike CremersHeuvel Marketing‘Wordt mijn website nog wel gevonden, met die continue stroom van nieuwe content?’ Dit is een vraag die menig contentcreator zichzelf weleens stelt. Hoe zorg je dat de content die jij met zo veel zorg creëert, ook geconsumeerd wordt? SEO...
Lees verder op Heuvel Marketing »

3

9
12 Di 27 december 2016 - 07:07Meike CremersHeuvel MarketingIk kan niet vaak genoeg benadrukken hoe belangrijk een sterk merk is voor B2B bedrijven. Jij bent misschien ook ooit aan de slag gegaan met het creëren van een merk. Maar nu ligt dat huisstijlboek te verstoffen en die slogan van tien jaar gel...
Lees verder op Heuvel Marketing »

1

10
11 Vr 14 april 2017 - 06:06Meike CremersHeuvel MarketingBij een sterk merk denk je al snel aan Coca-Cola, Apple of Disney: allemaal consumentenmerken. In de B2B sector is veel minder aandacht voor merken. Ja, er zijn een aantal bekende grote B2B merken zoals SAP, Microsoft en IBM, maar binnen het M...
Lees verder op Heuvel Marketing »

1

9
10 Vr 13 januari 2017 - 07:07Meike CremersHeuvel MarketingWe maken het regelmatig mee: een bedrijf benadert ons voor de mogelijkheden van moderne marketing. Ze hebben net een splinternieuwe website gelanceerd en zijn nu helemaal klaar voor content marketing en leadgeneratie… Of toch niet? Die nieuw...
Lees verder op Heuvel Marketing »

1

9
10 Di 02 mei 2017 - 06:06Meike CremersHeuvel MarketingTijdens de Nijmeegse Zomerfeesten liepen ik en mijn collega Nynke ons vaste lunch-rondje door te stad. Onze blik viel op de helderblauwe lucht waar een vliegtuigje vloog met een grote banner: ‘Sale woonboulevard Nijmegen’. Luchtreclame, he...
Lees verder op Heuvel Marketing »

0

10
10 Vr 18 augustus 2017 - 06:06Meike CremersHeuvel MarketingIk denk dat ik geen enkele marketeer nog hoef te overtuigen van het nut van buyer persona’s. Om je doelgroep naar je toe te trekken met relevante content moet je tenslotte eerst weten wat precies relevant is voor die doelgroep. Het helpt dan...
Lees verder op Heuvel Marketing »

5

5
10 Di 30 juli 2019 - 06:06Meike CremersHeuvel Marketing