‘De eerste indruk is goud waard,’ zeggen ze weleens. Dit geldt in het echte leven, maar zeker ook online. Hier presenteer je jouw bedrijf door middel van een website. Natuurlijk bestaat een goede moderne website uit meerdere elementen maar...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 13 Twitter shares 13 14
Heuvel Marketing

‘Wordt mijn website nog wel gevonden, met die continue stroom van nieuwe content?’ Dit is een vraag die menig contentcreator zichzelf weleens stelt. Hoe zorg je dat de content die jij met zo veel zorg creëert, ook geconsumeerd wordt? SEO...

Lees verder op Heuvel Marketing »

3 Facebook shares 3 9 Twitter shares 9 12
Heuvel Marketing

Wie heeft het in zijn studietijd niet gedacht; “al die theoretische begrippen, daar heb ik later in de praktijk toch niks meer aan”. Toch zal je op enig moment in je carrière een missie moeten formuleren of de organisatie-identiteit moete...

Lees verder op Heuvel Marketing »

3 Facebook shares 3 9 Twitter shares 9 12
Heuvel Marketing

Ik kan niet vaak genoeg benadrukken hoe belangrijk een sterk merk is voor B2B bedrijven. Jij bent misschien ook ooit aan de slag gegaan met het creëren van een merk. Maar nu ligt dat huisstijlboek te verstoffen en die slogan van tien jaar gel...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 10 Twitter shares 10 12
Heuvel Marketing

Tijdens de Nijmeegse Zomerfeesten liepen ik en mijn collega Nynke ons vaste lunch-rondje door te stad. Onze blik viel op de helderblauwe lucht waar een vliegtuigje vloog met een grote banner: ‘Sale woonboulevard Nijmegen’. Luchtreclame, he...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 10 Twitter shares 10 12
Heuvel Marketing

In eerdere blogartikelen vertelde ik al waarom een merk waardevol is voor (kleine) B2B bedrijven en hoe een sterk merk een basis biedt voor inbound marketing. In beide blogs kwam naar voren hoe belangrijk het is om als organisatie je persoonli...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 9 Twitter shares 9 11
Heuvel Marketing

Je hebt er vast al veel over gehoord: marketing automation. We leven in een tijd waarin zo’n beetje alles geautomatiseerd kan worden en daar kunnen ook jouw marketingactiviteiten van profiteren. Door bepaalde acties te automatiseren kun je m...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 9 Twitter shares 9 11
Heuvel Marketing

Bij een sterk merk denk je al snel aan Coca-Cola, Apple of Disney: allemaal consumentenmerken. In de B2B sector is veel minder aandacht voor merken. Ja, er zijn een aantal bekende grote B2B merken zoals SAP, Microsoft en IBM, maar binnen het M...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 9 Twitter shares 9 10
Heuvel Marketing

We maken het regelmatig mee: een bedrijf benadert ons voor de mogelijkheden van moderne marketing. Ze hebben net een splinternieuwe website gelanceerd en zijn nu helemaal klaar voor content marketing en leadgeneratie… Of toch niet? Die nieuw...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 9 Twitter shares 9 10
Heuvel Marketing

Het creëren van een sterk merk is een omvangrijk project waar een flinke portie creativiteit bij komt kijken. Ik kan me zo voorstellen dat je niet zo goed weet waar je moet beginnen. Op commando creatief zijn is bovendien niet voor iedereen w...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 9 Twitter shares 9 10
Heuvel Marketing