De economie trekt aan, de zaken gaan goed en dat betekent dat er ruimte ontstaat om te investeren in je marketingactiviteiten. Je oriënteert je op de mogelijkheden en besluit dat je je online marketing op poten wil zetten of wil uitbreiden. J...

Lees verder op Heuvel Marketing »

18 Facebook shares 18 8 Twitter shares 8 26
Heuvel Marketing

In tijden van hevige (online) concurrentie moet je goed beslagen ten ijs komen. Dat begint bij een sterk merk waarmee je je onderscheidt van de rest. Misschien heb je al ooit eens nagedacht over je missie, visie en kernwaarden. Maar die simpel...

Lees verder op Heuvel Marketing »

18 Facebook shares 18 6 Twitter shares 6 24
Heuvel Marketing

‘De eerste indruk is goud waard,’ zeggen ze weleens. Dit geldt in het echte leven, maar zeker ook online. Hier presenteer je jouw bedrijf door middel van een website. Natuurlijk bestaat een goede moderne website uit meerdere elementen maar...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Heuvel Marketing

Tijdens de Nijmeegse Zomerfeesten liepen ik en mijn collega Nynke ons vaste lunch-rondje door te stad. Onze blik viel op de helderblauwe lucht waar een vliegtuigje vloog met een grote banner: ‘Sale woonboulevard Nijmegen’. Luchtreclame, he...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 10 Twitter shares 10 12
Heuvel Marketing

In eerdere blogartikelen vertelde ik al waarom een merk waardevol is voor (kleine) B2B bedrijven en hoe een sterk merk een basis biedt voor inbound marketing. In beide blogs kwam naar voren hoe belangrijk het is om als organisatie je persoonli...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 9 Twitter shares 9 11
Heuvel Marketing

Ik kan niet vaak genoeg benadrukken hoe belangrijk een sterk merk is voor B2B bedrijven. Jij bent misschien ook ooit aan de slag gegaan met het creëren van een merk. Maar nu ligt dat huisstijlboek te verstoffen en die slogan van tien jaar gel...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Heuvel Marketing

Het creëren van een sterk merk is een omvangrijk project waar een flinke portie creativiteit bij komt kijken. Ik kan me zo voorstellen dat je niet zo goed weet waar je moet beginnen. Op commando creatief zijn is bovendien niet voor iedereen w...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 9 Twitter shares 9 10
Heuvel Marketing

Je hebt er vast al veel over gehoord: marketing automation. We leven in een tijd waarin zo’n beetje alles geautomatiseerd kan worden en daar kunnen ook jouw marketingactiviteiten van profiteren. Door bepaalde acties te automatiseren kun je m...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 9 Twitter shares 9 10
Heuvel Marketing

‘Wordt mijn website nog wel gevonden, met die continue stroom van nieuwe content?’ Dit is een vraag die menig contentcreator zichzelf weleens stelt. Hoe zorg je dat de content die jij met zo veel zorg creëert, ook geconsumeerd wordt? SEO...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Heuvel Marketing

Bij een sterk merk denk je al snel aan Coca-Cola, Apple of Disney: allemaal consumentenmerken. In de B2B sector is veel minder aandacht voor merken. Ja, er zijn een aantal bekende grote B2B merken zoals SAP, Microsoft en IBM, maar binnen het M...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Heuvel Marketing
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/