‘De eerste indruk is goud waard,’ zeggen ze weleens. Dit geldt in het echte leven, maar zeker ook online. Hier presenteer je jouw bedrijf door middel van een website. Natuurlijk bestaat een goede moderne website uit meerdere elementen maar...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Heuvel Marketing

Ik kan niet vaak genoeg benadrukken hoe belangrijk een sterk merk is voor B2B bedrijven. Jij bent misschien ook ooit aan de slag gegaan met het creëren van een merk. Maar nu ligt dat huisstijlboek te verstoffen en die slogan van tien jaar gel...

Lees verder op Heuvel Marketing »

2 Facebook shares 2 10 Twitter shares 10 12
Heuvel Marketing

Waarde. Het is een woord dat we in ons werk als marketeers regelmatig tegenkomen. Dat is niet zo gek, want het is één van de hoofdprincipes van marketing: een klant maakt de afweging tussen kosten en baten en bepaalt aan de hand daarvan of j...

Lees verder op Heuvel Marketing »

7 Facebook shares 7 5 Twitter shares 5 12
Heuvel Marketing

Bij een sterk merk denk je al snel aan Coca-Cola, Apple of Disney: allemaal consumentenmerken. In de B2B sector is veel minder aandacht voor merken. Ja, er zijn een aantal bekende grote B2B merken zoals SAP, Microsoft en IBM, maar binnen het M...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 9 Twitter shares 9 10
Heuvel Marketing

Ik en mijn collega’s hebben allemaal een communicatiestudie gedaan. Vers uit de collegebanken gingen we, gewapend met een flinke dosis kennis, de arbeidsmarkt op. Eenmaal aan de slag in de marketingwereld kwamen we er stuk voor stuk achter d...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 9 Twitter shares 9 10
Heuvel Marketing

Tijdens de Nijmeegse Zomerfeesten liepen ik en mijn collega Nynke ons vaste lunch-rondje door te stad. Onze blik viel op de helderblauwe lucht waar een vliegtuigje vloog met een grote banner: ‘Sale woonboulevard Nijmegen’. Luchtreclame, he...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Heuvel Marketing

‘Wordt mijn website nog wel gevonden, met die continue stroom van nieuwe content?’ Dit is een vraag die menig contentcreator zichzelf weleens stelt. Hoe zorg je dat de content die jij met zo veel zorg creëert, ook geconsumeerd wordt? SEO...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Heuvel Marketing

In eerdere blogartikelen vertelde ik al waarom een merk waardevol is voor (kleine) B2B bedrijven en hoe een sterk merk een basis biedt voor inbound marketing. In beide blogs kwam naar voren hoe belangrijk het is om als organisatie je persoonli...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Heuvel Marketing

Wie heeft het in zijn studietijd niet gedacht; “al die theoretische begrippen, daar heb ik later in de praktijk toch niks meer aan”. Toch zal je op enig moment in je carrière een missie moeten formuleren of de organisatie-identiteit moete...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Heuvel Marketing

We maken het regelmatig mee: een bedrijf benadert ons voor de mogelijkheden van moderne marketing. Ze hebben net een splinternieuwe website gelanceerd en zijn nu helemaal klaar voor content marketing en leadgeneratie… Of toch niet? Die nieuw...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Heuvel Marketing
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/